معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس گفت: به‌زودی 12 بسته سرمایه‌گذاری در حوزه بهره‌برداری از هتل‌های چهار و یا پنج ستاره در این استان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۷۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 06 August 2015

حبیب شهبازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به‌زودی 12 هتل چهار و پنج ستاره در استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد،‌ اظهار داشت: هزینه احداث این هتل‌ها 30 تا 100 میلیارد تومان است که نیمی از آن‌ها در شهرستان‌های این استان احداث می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی با تلاش‌های انجام‌ شده تعداد تخت‌ها از 14 هزار به 30 هزار افزایش می‌یابد که اجرایی شدن آن رضایتمندی بیشتر گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس تصریح کرد: با توجه به توافق هسته‌ای و نگرش مسئولان در حوزه گردشگری و نیز بهبود روابط بین‌المللی می‌طلبد که در زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری تعامل بیشتری با بخش خصوصی داشته باشیم.

شهبازی بیان داشت: ورود بخش خصوصی در عرصه‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید از توان و سرمایه‌گذاری آن برای افزایش فضاها، امکانات و تجهیزات استفاده کرد تا شاهد رشد و شکوفایی صنعت گردشگری در استان فارس باشیم.

وی با اشاره به اینکه فارس به‌ویژه شیراز با داشتن تنوع آب و هوایی و فضاهای فرهنگی، گردشگری، تاریخی و مذهبی، گردشگران خارجی را ترغیب کرده است که از این استان دیدن کنند، افزود: به دلیل مناسب بودن نرخ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری باید زمینه صفر تا 100 سرمایه‌گذاری با تعامل دیگر سازمان‌ها و بخش خصوصی فراهم شود.

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده شاهد 280 موافقت اولیه و اصولی با سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری هستیم که در این راستا عملیات اجرایی 16 هتل در این استان آغاز شده است.

شهبازی بیان داشت: با شرایط و ضوابط قانونی باید بستر برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بیش از گذشته فراهم شود تا  شاهد توسعه صنعت گردشگری در این استان باشیم.

برچسب ها: هتل ، گردشگری ، فارس ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار