مدیر حوزه علمیه یزد:
مدیر حوزه علمیه یزد گفت: کارکنان حوزه علمیه یزد ۳ روز از حقوق خود را به سیل زدگان اختصاص دادند.
کد خبر: ۷۳۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 07 April 2019

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه سیل‌های اخیر در استان‌های لرستان و گلستان خسارت‌های بسیاری را در پی داشته است، گفت: خسارت‌های جانی و مالی این سیل‌ها بسیار ناراحت کننده و نیاز است که ملت شریف ایران به مانند همیشه به صحنه بیایند و در راستای کمک به هموطنانشان قدم بردارند.

وی افزود: ما در سال‌های گذشته اتفاقاتی شبیه به این را در مناطق دیگر به شکل‌های مختلف داشتیم که زلزله کرمانشاه یکی از آن‌ها بود و دیدیم مردم فهیم ایران برای کمک به هموطنانشان چگونه به میدان آمدند و هر آنچه داشتند جمع آوری و به این مناطق اعزام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد ۳ روز از حقوق خود را برای کمک به هموطنان سیل زده اختصاص دادند تصریح کرد: هر چند مبلغ اهدا شده ناچیز است، ولی امیدواریم با کمک‌هایی که از سوی مردم و خیرین به این مناطق ارسال می‌شود بتواند بخشی از آلام این مردم را کاهش دهد و بدانند که ملت ایران هیچ گاه دست از کمک به هموطنانشان در هیچ شرایط بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک به سیل زدگان گفت: مقام معظم رهبری در پیام خود اشاره داشتند که همه وظیفه داریم به کمک سیل‌زدگان در همه‌ی استان‌های کشور بشتابیم پس نیاز است همه دست در دست هم دهیم و به کمک مردم سیل زده بشتابیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار