در سالروز شهادت محمود صارمی
تابناک : مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در جمع رابطین روابط عمومی گفت: شهدای خبرنگار نماد کاملی از ایثار و جهاد هستند.
کد خبر: ۷۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 08 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از خبرنگاران سخت‌کوش و صادق گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف و ارائه حقائق رسالت مهم اهالی قلم است، رسالتی که با انجام درست و صحیح آن گام در مسیر شهدا قراردادن است، چرا که شهدای ما بدنبال دست یافتن به حقایق دین و اسلام بودند.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی تصریح کرد: شهدای ما برای مقابله با دشمن از هر کوششی دریغ نکردند و با اراده و عزمی راسخ در هرزمان و مکانی و در هر پست و مقامی در برابر تهاجم ایستادگی کردند.

وی افزود: خبرنگاران آگاه و بیدار جامعه با روشنگری و تلاش خود و اطلاع‌رسانی صحیح می‌توانند توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کنند و جلوی هجمه‌های رسانه‌ای نابجا و فاسد را، بر علیه کشورمان بگیرند.

حجت‌الاسلام هنرمند از روابطین روابط عمومی در بنیاد استان و شهرستان‌های تابعه خواست تا به جدّیت در امر تهیه خبر و اطلاع‌‍رسانی فعالیت کنند و به بهبود و پیشرفت سایت مربوط به ایثار و شهادت کمک کنند.

گفتنی است استان مرکزی قریب به پنج هزار و سیصد شهید تقدیم انقلاب کرده است که از این تعداد 11 تن از ایشان خبرنگار بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار