توسط عکاس قمی:
عکاس جوان قمی در نمایشگاه عکس «فرشته آهنین بال» ماموریت های بالگرد اورژانس قم را در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۷۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 08 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد رفیعی موحد جوان 25 ساله از اعضای انجمن عکاسان قم است که عکاسی حرفه ای خود را از سال 86 در خبرگزاری جمهوری اسلامی آغاز کرده و از سال 89 تا کنون نیز به عنوان عکاس خبری خبرگزاری فارس در قم فعالیت دارد.

وی که فعالیت در خبرگزاری های مهر و برنا و همچنین آژانس عکس همشهری را نیز در کارنامه خود دارد، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم و طی 15 روز همراهی در ماموریت های بالگرد اورژانس 115، گزیده ای از عکس های این ماموریت ها را به عنوان یک روز کاری این مرکز در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار داد.

به گفته این عکاس جوان، از این بالگرد امداد زمانی استفاده می شود که به جهت مصدومیت شدید، امکان انتقال مجروح به صورت زمینی وجود نداشته باشد که با وجود گذشت کمتر از یک سال از آغاز فعالیت این بالگرد در قم، تاکنون 125 پرواز با 300 مجروح داشته است.

وی با بیان اینکه در این چند روز همراهی، بنده شاهد تلاش ها و از جان گذشتگی های بسیاری از این امدادگران بودم، گفت: سرعت عمل در پرواز برای نجات جان مصدوم و در برخی موارد سنگینی مصدومان، شرایط را به گونه ای رقم می زد که در هر پرواز امکان از دست دادن جان امدادگران وجود داشت.

رفیعی موحد در ادامه هدف از برپایی نمایشگاه عکس «فرشته آهنین بال» را به تصویر کشیدن این از جان گذشتگی ها و تلاش های بی دریغ پرسنل بالگرد اورژانس هوایی عنوان کرد و افزود: 32 عکس از گزیده تصاویر این 15 روز در قالب تابلوهای 40 در 60 سانتیمتر در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به نمایش گذاشته شده است.

این هنرمند قمی، یادآور شد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 18 مردادماه هر روز صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 17 تا 20 به این نگارخانه به نشانی بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 مراجعه کنند.

گفتنی است، هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنری که علاقمند به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود هستند می توانند در ساعت ذکر شده با شماره تلفن های 32114270 و 09125945561 تماس بگیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار