مدیرعامل منطقه آزاد قشم از ثبت رسمی خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: خانه مطبوعات باید ابزار اطلاع رسانی صحیح باشد و در رشد و اعتلای جامعه نقش موثر ایفا کند.
کد خبر: ۷۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 09 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حمیدرضا مومنی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به موقعیت سازمان منطقه آزاد قشم که با جوامع محلی ارتباط تنگاتنگ دارد، حوزه خبررسانی رکن مهمی در جهت سالم سازی جامعه به حساب می آید.
 
وی ضمن تاکید بر نقش رسانه ها در دوران پسا تحریم، اضافه کرد: همچنین رسانه ها با آگاه سازی افکار عمومی در دوران پسا تحریم می توانند نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات اجرایی و ترسیم چشم اندازآینده کشور بازی کنند.
 
مومنی ادامه داد: رسانه های محلی باید به روز و حرفه ای باشند و با ارائه تحلیل های مناسب به ثبات موقعیت استراتژیک منطقه آزاد قشم و چشم انداز های توسعه آن کمک کنند.
 
وی ضمن بیان مسئولیت خبرنگاران در کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان، افزود: توسعه اقتصادی بدون توسعه فرهنگی و اجتماعی اهمیتی ندارد و برای دستیابی به به توسعه همه جانبه باید ارتباط مسئولین و مردم به کمترین حد ممکن برسد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جذب و خروج سرمایه در مناطق ازاد به راحتی صورت می پذیرد و برای جذب و حفظ سرمایه گذاران واقعی که منجر به شکوفایی اقتصاد ملی می شود باید از خبرنگاران متعهد و دلسوز کمک گرفت.
 
وی ضمن لزوم فعالیت شبکه صداو سیمای مستقل برای مناطق آزاد عنوان کرد: مناطق آزاد باید شبکه مستقل داشته باشند تا مزیت ها و فرصت های موجود در آنها به درستی اطلاع رسانی شده و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این مناطق تشویق شوند.
 
خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم ثبت رسمی شد
 
مومنی از ثبت رسمی خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: خانه مطبوعات باید ابزار اطلاع رسانی صحیح باشد و در رشد و اعتلای جامعه نقش موثر ایفا کند.
 
وی ادامه داد: شروع به کار این خانه نقش مهمی در انسجام فعالیت های خبرنگاران جزیره، خبررسانی به موقع و مفید برای رشد جامعه محلی و رصد فعالیت های سازمان منطقه آزاد دارد.
 
محمد خان احمدلو به عنوان اولین مدیرعامل خانه مطبوعات منطقه آزاد قشم انتخاب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار