رئیس بهزیستی میبد از اجرای طرح ضیافت مهر رمضان همزمان با اولین روز از ماه رمضان دراین شهرستان خبر داد و گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای جلب مشارکت بیشتر خیرین است.
کد خبر: ۷۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 08 May 2019

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد در نشست هم اندیشی ستاد مهر رمضان با اشاره به اجرای طرح ضیافت مهر رمضان در میبد، گفت: این طرح همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با ماموریت‌های بهزیستی، حضور مسئولان اجرایی، مردم و خیرین در مراکز شبانه روزی و دیدار با معلولان و فرزندان بهزیستی و جلب کمک‌های مادی و معنوی مردم انجام می‌شود.

وی اطلاع رسانی فعالیت‌ها و طرح‌های مشارکتی بهزیستی، دعوت از مسئولان جهت بازدید از منزل مددجویان تحت پوشش، دعوت نامه به مسئولان و روحانیون شهرستان جهت شرکت در مراسم ضیافت مهر، اطلاع رسانی وپوشش خبری برنامه‌های ضیافت مهر از سوی واحد روابط عمومی، صدور کارت مجوز جهت موسسات متقاضی جمع آوری زکات فطره و کفاره، را از برنامه‌های این اداره در طول ماه پربرکت رمضان عنوان کرد.

فلاح ماه پرخیر و برکت رمضان را فرصتی مناسب برای شناساندن اهداف و فعالیت‌های سازمان و جلب مشارکت بیشتر خیرین عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی مدون و همکاری همه حوزه ها، مراسم و ضیافت‌های ماه مبارک رمضان هرچه باشکوهتر برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار