رئیس مدرسه حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با اشاره به اینکه مراسم سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام) طبق سنت گذشته در مدرسه خان برگزار می شود، گفت: این مراسم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در روز سه شنبه ۲۰ مرداد مصادف با ۲۵ شوال با حضور علما و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 09 August 2015
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، رئیس مدرسه حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) امروز (18مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراسم سالروز شهادت امام صادق (علیه السلام) طبق سنت گذشته در مدرسه خان برگزار می شود، گفت: این مراسم از ساعت 10 و 30 دقیقه در روز سه شنبه 20 مرداد مصادف با 25 شوال با حضور علما و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

 نماینده رهبری معظم انقلاب در کهگلیویه و بویر احمد با تاکید بر اینکه این مراسم سابقه 50 ساله دارد، اظهار داشت: آشنایی با معارف اسلامی و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

 وی با یادآوری این مطلب که برگزاری مراسم شهادت امام صادق (علیه السلام) باعث می شود تا آگاهی مردم در خصوص اهل بیت (علیهم السلام) افزایش پیدا کند، تاکید کرد: اصحاب رسانه نیز باید با توجه به مطالب و آموزه های حضرت مقاله ها و یادداشت هایی را تهیه کنند و در اختیار مردم قرار دهند.

 آیت الله ملک حسینی، خبرنگاران را وجدان همیشه بیدار جامعه دانست و اظهار داشت: اگر رسانه ها نباشند حلقه بین مردم و مسئولین مفقود می شود چرا که رسانه ها به عنوان حلقه بین مردم و مسئولین به حساب می آیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار