رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در استان قزوین:
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در استان قزوین گفت: اخبار انتخابات توسط اصحاب رسانه باید به شکل هوشمندانه به گوش مردم رسیده و موجب افزایش مشارکت آنان در پای صندوق های رای شود.
کد خبر: ۷۵۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 06 July 2019

اخبار انتخابات باید هوشمندانه به گوش مردم برسد

 به گزارش  تابناک قزوین،سید حسین بی‌نیاز روز پنجشنبه در ستاد انتخاباتی شهرستان آبیک با بیان اینکه خبرنگاران استان قزوین به منظور انعکاس خبری و فعالیت در عرصه انتخابات مورد پایش قرار خواهند گرفت. افزود: طی مکاتباتی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد، خانه مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه نگاران انجام شد، قرار است برای خبرنگاران استان پس از پایش کارت شناسایی صادر شود.

وی  اظهار داشت : به طور حتم بخشی از انتخابات به دریچه اطلاع رسانی و انعکاس خبری مربوط می‌شود که لازم است اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای روز انتخابات پیش بینی  شود.

بی‌نیاز با بیان اینکه اخبار ستاد انتخابات باید هوشمندانه به گوش مردم رسانده شود، اظهار داشت: باید در حوزه اطلاع رسانی به نحوی رفتار کنیم که اقدامات ما زودهنگام و دیرهنگام نباشد و بتوانیم به صورت شایسته زمینه حضور فعالی را در رسانه ایجاد کنیم.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین به ظرفیت فضای مجازی در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: فعالیت چهره‌های سیاسی در فضای مجازی می تواند به گرم شدن تنور انتخابات منجر شود که لازم است با یک تدبیری مناسب به آماده سازی تبیینی و تهیجی اقدام کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار