کد خبر: ۷۶۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 13 July 2019

تابناک / به گزارش روابط عمومی گاز گیلان – بر اثر تعمیرات اضطراری بر روی لوله سراسری، مقرر گردید تا گاز شهرستان رودبار (شهرهای لوشان، منجیل و رودبار) از سرویس خارج شود.

بلافاصله با تشکیل جلسه مدیریت بحران در روز دوشنبه 16 اردیبهشت و بررسی این موضوع، مشخص گردید که در صورت اتصال شیر پاورلاین ماقبل شیر اصلی به ورودی ایستگاه CGS رودبار، می توان شهر رودبار را در سرویس نگه داشت.

در ادامه با پشتیبانی فنی و تخصصی اداره گاز شهرستان رشت (آقایان منصف و ناظمی) و با همکاری کارکنان اداره گاز شهرستان رودبار و پیمانکار تعمیرات، این عملیات جهادگونه از ساعت 5 عصر روز سه شنبه 17 اردیبهشت تا ساعت3:30 صبح روز بعد به طول انجامید و شهرستان رودبار از قطع گاز مصون ماند و تنها گاز شهرهای لوشان و منجیل برای ساعاتی در روز چهارشنبه 18 اردیبهشت قطع شد.

پس از اتمام تعمیرات خط لوله سراسری، 43 نفر از تلاشگران شرکت گاز استان گیلان از شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و جیرنده توانستند تا ساعت 9 شب روز چهارشنبه گاز تمامی مشترکین دو شهر منجیل و لوشان را وصل نمایند.

همچنین در عملیات وصل گاز 30 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس منجیل و امام حسین (ع) لوشان به کارکنان شرکت گاز یاری رساندند.

در پایان شایسته است از کمیته مدیریت بحران شرکت گاز، همه کارکنان تلاشگر بویژه امدادگران و تیم های امدادی شهرستان رودبار (شهرهای منجیل و لوشان،) که با سرعت عمل بالا توانستند در کمترین زمان ممکن گاز مشترکین را وصل نمایند، تقدیر و تشکر بعمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار