مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز گفت: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، شهدا و ولایت‌فقیه، ملت‌های دیگر انقلاب ما را الگو قراردادند چراکه ما از محرم و رمضان درس گرفته‌ایم و به جایگاهی رسیده‌ایم که دشمن جرات و توان حمله نظامی را ندارد و فقط به دنبال جنگ روانی است.
کد خبر: ۷۶۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 27 July 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت‌الاسلام‌ حسین علیزاده در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی که به همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) میانرود، در شاپورجان برگزار شد، به بهره‌مندی انسان از سفره معنوی قرآن مجید اشاره کرد و اظهار داشت: گاهی انسان از لحاظ روحی گرسنه و گرفتاری روحی دارد که اگر از سفره معنوی قرآن بهره‌مند و با آن مأنوس شود مشکلاتش حل می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچون نماز که وسیله ارتباط بنده باخداست قرآن نیز باعث تقرب و ارتباط بیشتر به درگاه باری‌تعالی می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز قرآن را مایه آرامش دانست و تصریح کرد: انسان‌ها هرکجا با قرآن مأنوس بوده‌اند، سرافراز شدند در دوران دفاع مقدس همین الفت با قرآن بود که موجب حماسه آفریده شدن رزمندگان شد.

وی عنوان کرد: باید خانه‌ها را با قرآن نورانی کنیم تا شیطان رخت بربندد و خیر و برکت در زندگی‌ها زیاد شود همچنین باید فرزندان خود را تشویق کنید در برنامه‌های قرآنی شرکت فعال داشته باشند.

حجت‌الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد جوانان و نوجوانان را از قرآن دور کند و با این کار ضربات مهلک فرهنگی را به جامعه جوان ما وارد کند، استکبار کشور را ازلحاظ اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی و فضای مجازی مورد هجمه قرار داده که بایستی با هوشیاری ویژه جوانان انقلابی به‌عنوان افسران جنگ نرم، توطئه‌های آنان را همچون همیشه با بصیرت خنثی کنند.

وی ابراز کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، شهدا و ولایت‌فقیه، ملت‌های دیگر انقلاب ما را الگو قراردادند چراکه ما از محرم و رمضان درس گرفته‌ایم و به جایگاهی رسیده‌ایم که دشمن جرات و توان حمله نظامی را ندارد و فقط به دنبال جنگ روانی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز بیان داشت: دولت و مردم نباید فریب دستکش مخملی استکبار را بخورند کما اینکه رئیس‌جمهور آمریکا این دستکش را نیز بیرون آورده و خبیثانه روال روسای جمهور پیشین آمریکا را در پیش‌گرفته و الحمدلله تاکنون این جمهوری اسلامی ایران بوده که با سربلندی و صلابت باعث شکست و تحقیر آن‌ها شده است.

وی در پایان بیان کرد: مقام معظم رهبری با درایت، شجاعت و تدبیر، کشور را در دنیای پرتلاطم امروز به ساحل امن رهنمون کرده و انشاء الله موفقیت نصیب محور مقاومت و امت اسلام خواهد شد و پیروزی نهایی نزدیک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار