کد خبر: ۷۶۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 26 July 2019
نجات  حتمی جان  جوان ۲۶ ساله غرق شدگی توسط پرسنل اورژانس پاتاوه
سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با اقدام سریع و به موقع  اورژانس جاده ای پاتاوه بر بالین جوان غرق شده در رودخانه بشار  او را از مرگ حتمی نجات دادند.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ محسن جلیل با بیان اینکه این حادثه  امروز جمعه ۴ مرداد ماه ۹۸ راس ساعت ۱۶ و ۱۴ دقیقه به مرکز دیسپچ یاسوج گزارش شد افزود: با اقدام سریع و به موقع اورژانس پاتاوه آقایان حیدرزاده و تیماس این جوان ۲۶ ساله از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
سرپرست ۱۱۵اورژانس  استان با بیان اینکه اورژانس جاده ای پاتاوه  ۴ دقیقه بعداز اعلام خبر بر بالین غرق شده حضور یافتند افزود: در زمان حضور تکنسینها بر بالین غرق شده  وضعیت عمومی خوب  نداشت و دچار کاهش سطح هوشیاری پایین بود .
وی نیز تصریح کرد: اقدامات سریع پزشکی از جمله باز کردن راه هوایی (ایروی) اکسیژن درمانی برای غرق شدگی صورت گرفت و در مسیر راه با وضعیت رو به بهبود بیمار به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.
محسن جلیل با اشاره به اینکه این جوان ۲۶ ساله  قبل از رسیدن اورژانس توسط مردم از آب بیرون کشیده شده بود ادامه داد: خدا را را شکر با اقدامات سریع و پزشکی پرسنل اورژانس پاتاوه  این جوان ۲۶ ساله از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
بنا به اطلاعات کسب شده در مجموع ۳ نفر در آب غرق شده بودند که دونفر دیگه توسط مردم به درمانگاه  پاتاوه انتقال و توسط دوآمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار