شهردار کرمانشاه:
شهردار کرمانشاه گفت:شهرداری وارث بدهی پنج هزار میلیارد ریالی است و از آنجا که دست شهرداری کرمانشاه در جیب مردم بوده، ابتدا حق و حقوق مردم را از مسئولین می‌گیریم و سپس به سراغ جیب مردم می‌ رویم.
کد خبر: ۷۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 14 August 2015
به گزارش تابناک، عبدالرضا شعبانی روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، عنوان کرد: زیرساخت‌های حرکت به‌ سمت شهر مجازی در حال فراهم شدن است و باید به‌ سمت قانون‌گرایی و شادابی جامعه پیش برویم و اطلاع‌ رسانی اصحاب رسانه در قانون‌ گرایی و احقاق حقوق افراد جامعه مؤثر است.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه وارث بدهی پنج هزار میلیارد ریالی است و از آنجا که دست شهرداری کرمانشاه در جیب مردم بوده، ابتدا حق و حقوق مردم را از مسئولین می‌گیریم و سپس به سراغ جیب مردم می‌ رویم.

شهردار کرمانشاه از حذب بی سابقه اعتبار خبر داد و گفت: از زمان آغاز بکار بنده، هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار با همکاری وزارت کشور، سازمان هدفمندی یارانه‌ها، معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه جذب شده که در تاریخ شهرداری بی سابقه بوده است.

شعبانی به اصلاح برخی محورهای پرترافیک شهر کرمانشاه اشاره داشت و افزود: مهمترین آنها محور پادگان سروران به سراب قنبر است که ترافیک ضلع شرقی شهر را مدیریت می کند.

وی عنوان کرد: بالغ بر هفت طرح برای اصلاح طرح هندسی شهر در دستور کار شهرداری است و در 9 نقطه دیگر شهر نیز که عمدتا در پادگان‌ های نظامی هستند اصلاح هندسی و عملیات عمرانی انجام خواهد شد.

شهردار کرمانشاه از ارائه عملکرد در هر شش ماه خبر داد و گفت: شهردار وظیفه دارد هر شش ماه یکبار گزارشی از عملکرد خود به مردم و مسئولین ارائه دهد و من این کار را انجام خواهم داد.

شعبانی خاطرنشان ساخت: نقد باید عادلانه و بر اساس قانون باشد و برخی از نقدها خلاف قانون بوده و جرم محسوب می شود، چراکه ذهن مردم را بیراهه می‌کشاند. لذا اگر هدف از آنچه که برای مردم مطرح می‌شود سیاسی‌ کاری و حاشیه درست کردن باشد هیچکس آن را نمی‌ پذیرد.

وی از تعامل با رسانه ها ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم که با کمک اصحاب رسانه بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف خود گام های مؤثری برداریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار