رییس بنیاد قزوین:
بایستی از ظرفیت‌ و پتانسیل‌‌های مختلف بانک‌های شهرستان قزوین در خدمت‌رسانی مطلوب‌ به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده بهینه کرد.
کد خبر: ۷۶۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 01 August 2019

بایستی از ظرفیت بانک‌ها در خدمت‌رسانی به ایثارگران استفاده کرد

 به گزارش تابناک قزوین، علی‌پناه قویدل رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد این شهرستان با اشاره به جلسه‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قزوین گفت: در این جلسه‌ها بایستی از توانایی‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی جهت اشتغال‌زایی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استفاده بهینه کرد.
وی با بیان اینکه امروز اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه ایثارگران است، افزود: با توجه به اینکه ظرفیت استخدام در دستگاه‌ها محدود است بایستی افراد جویای کار را به سمت کارآفرینی سوق داد.
قویدل افزود: هر ایثارگری برای شروع کار نیاز به سرمایه کافی دارد که بایستی مسوولان شهرستان قزوین به این مهم توجه ویژه داشته و ما را در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران کمک کنند تا آنها راحت‌تر وارد بازار کار شوند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: همچنین بایستی از ظرفیت‌ و پتانسیل‌‌های مختلف بانک‌های شهرستان قزوین در خدمت‌رسانی مطلوب‌ به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات آنها استفاده بهینه کرد.
وی افزود: کارکنان بنیاد بایستی رایزنی‌های لازم را با مدیران بانک‌ها و موسسه‌های مالی شهرستان قزوین داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل آنها جهت ارایه‌ی تسهیلات مطلوب به جامعه ایثارگران بهره ببریم.
این مسوول گفت: کارکنان مربوطه نیز مجموع گردش‌های مالی را جمع‌بندی کنند و در قالب فایلی ارایه دهند تا با بررسی آنها در جهت گرفتن خدمت بهتر از بانک‌ها اقدام کنیم.
پرهیز کارکنان از ورود به مباحث انتخاباتی
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان بنیاد از ورود به مباحث انتخاباتی و تبلیغ برای کاندیدی به شدت پرهیز نمایند تا مشکلی به وجود نیاید.
قویدل با بیان اینکه در برخی مواقع از یادواره‌های شهدا سوء‌استفاده‌ سیاسی می‌شود، افزود: بر نحوه‌ی برگزاری این یادواره‌ها نظارت‌های لازم انجام شود تا جلوی مشکلات احتمالی گرفته شود.
وی همچنین مطالبی پیرامون مکاتبات و نامه‌نگاری حقوقی با مراکز قضایی و حقوقی، حفاظت فیزیکی، افزایش بهره‌وری سازمانی، تجلیل از کارکنان برتر هر واحد بنیاد به منظور ارتقای انگیزه‌ی آنها در جهت خدمت‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگران و ثبت مراجعات جامعه هدف در سیستم سجایا بیان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار