کد خبر: ۷۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 17 August 2015

رشت - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت : سه اثر نمایشی گروه تئاتر تی تی این شهرستان به جشنواره های ملی و کشوری راه یافته است.



محمد معافی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : سوغات سربی یکی از این اثرهای نمایشی است که به جشنواره تئاتر رضوی راه پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این جشنواره از بیست و چهارم مردادماه در بجنورد آغاز شده و تا سی ام همین ماه ادامه دارد ، افزود : نویسندگی این کار نمایشی را امیر زاوش و کارگردانی آن را نیز پوریا کریمی برعهده دارند.
معافی در ادامه از کرب و کرنا به عنوان دومین اثر نمایشی گروه نمایش تی تی یادکرد و اظهار داشت : این کار نمایشی در جشنواره آئین های نمایشی که قرار است از بیست و ششم تا سی و یکم مردادماه امسال در یاسوج برگزار شود حضور خواهد داشت.
وی تصریح کرد : نویسندگی و کارگردانی این اثر نمایشی را نیز محمد رضا جعفری لفوت و پوریا کریمی برعهده دارند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه اظهار داشت : توره بازی دیگر اثر نمایشی گروه تی تی آستانه اشرفیه است که امسال در جشنواره آئینی ، سنتی که از چهارم تا دهم شهریور ماه در تهران برگزار می شود شرکت دارد.
معافی با بیان اینکه نویسندگی و کارگردانی این اثر نمایشی را پوریا کریمی و محمد رضا جعفری لفوت برعهده دارند افزود : امید کفشدار جلالی ، میلاد حسین زاده ، محمد رضا پور علی ، امیر حامد ، حمید شعبانی ، شاهین شعبانی ، سعید سرشار ، نصیبه آقاجانی ، امید بخشوده ، نوید خانجانی ، حمید اکبری و امیر رجب پور در آثار نمایشی گروه تی تی آستانه اشرفیه به ایفای نقش می پردازند.
وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت هرچه بیشتر از جامعه هنری و فرهنگی شهرستان آستانه اشرفیه اظهار داشت : امیدواریم در این خصوص توجه هرچه بیشتر مسوولین فرهنگی را شاهد باشیم.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار