معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بهره وری از موقوفات هرمزگان در حوزه آبزی پروی یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه است.
کد خبر: ۷۸۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 20 September 2019

به گزارش «تابناک» بنابراعلام روابط عمومی اداره کل اوقاف هرمزگان ، مهدی پندار که به همراه علیرضا هوشیارمعاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه و عبدالرسول دریایی معاون آبزی‌پروری اداره کل شیلات هرمزگان از تعدادی از سایت‌های پرورش ماهی در قفس هرمزگان در قشم، چارک و... بازدیدکرد؛ اظهار داشت: هرمزگان پتانسیل مناسبی را در حوزه‌های پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو دارد که مصمم  هستیم جهت بهره‌وری بیشتر از موقوفات در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

بهره‌وری از موقوفات هرمزگان در حوزه آبزی‌پروی

وی افزود: بخشی از موقوفات استان سرمایه‌پذیر هستند که در این دو حوزه بهره‌وری از آنها صورت می‌گیرد و بخشی نیز سرمایه‌گذاری از عواید موقوفات در این حوزه‌ها انجام می‌شود.
معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه  سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: این موارد در کمیته‌های استانی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از ظرفیت‌های آبزی‌پروری در مناطق مختلف استان جهت بهره‌وری بیشتر از موقوفات استفاده کنیم که منجر به اشتغال پایدار نیز برای جوانان و مردمان استان  شود.
پندار تاکید کرد: در راستای سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، از عواید موقوفات در حوزه‌های مختلف از جمله پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو ... استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار