کشف
فرمانده انتظامی استان از کشف ۴ تن پوشاک و ۱۳۰ کارتن لوازم صوتی سالن‌های همایش و دستگاه آمپلی فایر قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در ۲ عملیات جداگانه در اراک خبر داد
کد خبر: ۷۸۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 28 September 2019

 کشف کالای قاچاق زیر بار ضایعات

 
به گزارش تابناک مرکزی -  سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی"در تشریح این خبر گفت: در سال "رونق تولید" و در تداوم اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی استان از تردد ۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی اطراف اراک با خبر شدند.

وی اظهار داشت: در تمهیدات اجرایی پلیس، سرانجام هر ۲ کامیون مورد نظر که از یکی از استان‌های جنوبی عازم تهران بودند شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۴ تن پوشاک و ۱۳۰ کارتن لوازم صوتی و دستگاه آمپلی فایر فاقد مدارک قانونی از زیر بار گونی‌های ضایعات، در بازرسی از خودرو‌های توقیفی اظهار داشت: در ارزیابی انجام شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، ارزش تقریبی این محموله‌ها ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

سرهنگ"مفخمی شهرستانی"در پایان با تأکید بر عزم قاطع و خلل ناپذیر پلیس در تداوم مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا افزود: ۲ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند. #

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار