دهمين جشنواره ملي مستند و فيلم كوتاه رضوي؛
در آخرين روز از برنامه اكران آثار دهمين جشنواره ملي مستند و فيلم كوتاه رضوي كه در يزد جريان دارد، 13 اثر برگزيده‌ي باقيمانده در قالب دو سانس به نمايش در خواهد آمد.
کد خبر: ۷۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 18 August 2015
به گزارش تابناک یزدنمايش اين آثار كه مشتمل بر چهار مستند و ح فيلم داستاني در دو بخش اصلي و سبك زندگي است، از ساعت 17 امروز سه‌شنبه آغاز خواهد شد و در سانس اول كه تا ساعت 19 نيز ادامه خواهد داشت، به ترتيب فيلم‌هاي غیر از خدا هیچکس نبود به کارگردانی حسن ساجدی از تهران، دخیل به کارگردانی محمدعلی هاشم پور از بابل، نوروز در نئور به کارگردانی عبدالله عزیزی از اردبیل، سپیده به کارگردانی عباس سندی از رشت، ولد به کارگردانی امیر عباس ربیعی از تهران، یک آن به کارگردانی نقی نعمتی از تهران و علمک به کارگردانی حسین دارابی از تهران، اكران مي‌شوند.

در سانس دوم برنامه اكران امروز نيز از ساعت 19:30 فيلم‌هاي چمدان به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد، جای منو توی اتاق بنداز به کارگردانی امیر توده روستا از تهران، زخم به کارگردانی سید مهدی موسوی از کاشان، کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی از رفسنجان، از طرف آنها(مراسم) به کارگردانی سعید روستایی از تهران و با جماعت به کارگردانی هادی نادری از بابل، روي پرده پرديس سينما تك شهر يزد خواهند رفت.

پايان بخش برنامه‌هاي امروز نيز دیدار با هیات انتخاب و داوران دهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه رضوی است كه از ساعت 22 در محل نمايش فيلم‌ها برگزار خواهد شد.

گفتني است؛ از 531 فيلم رسيده در دبيرخانه جشنواره 46 فيلم از سوي هيات انتخاب به مرحله داوري جشنواره دهم راه يافتند كه از اين تعداد 18 اثر در بخش مستند، هفت فيلم در بخش داستاني و 21 فيلم نيز داستاني با موضوع سبك زندگي هستند.

اين فيلم‌ها از روز يكشنبه 25 در مدت سه روز به اكران عمومي رسيده و با ارزيابي هيات داوران، برترين‌هاي جشنواره  فردا چهارشنبه در مراسم اختتاميه كه با حضور ايوبي معاون وزير ارشاد و رييس سازمان سينمايي كشور برگزار مي‌شود، تجليل خواهند شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار