کد خبر: ۸۰۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 27 November 2019

همزمان با بزرگداشت هفته بسبج از مدیر کل بسیجی زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد که در حمایت و همکاری از برنامه های بسیج و ارائه خدمت به مردم موفق بوده است، تجلیل و قدردانی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی زندانهای استان، در مراسمی و با حضور سردار فرماندهی سپاه فتح استان و دکتر فاتحی معاون رئیس کل دادگستری با اهدای لوح تقدیری که از سوی دکتر حسین کلانتری استاندار و سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان صادر شده بود، از اسماعیل جمیاری مدیر کل بسیجی زندان های استان بلحاظ حمایت و همکاری از برنامه های بسیج و استقرار میز خدمت و ارائه خدمات به مراجعین تجلیل شد.
در بخشی از این لوح آمده است:خدمتگزاری به نجیب ترین بندگان خداوند که به فرموده آن پیر سفر کرده: از مردم عهد رسول الله(ص) بهترند، نشانی الهی است که ، همواره بر جبین مردم بزرگ درخشش آن مایه امید خلق الله و انسانهای آزاده می باشد. هر گاه این توفیق به زعامت نواب عام حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان (عج) یعنی حضرت امام خمینی(ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) باشد عاشقانه و هدفدار بوده و دراین عالم آن را تکلیف الهی دانسته و به فرجامی جزء جرعه نوش شهد شیرین شهادت نمی اندیشد.
بر خود لازم می دانم به پاس تلاشهای مؤثر جنابعالی به جهت ” همکاری و حمایت در برگزاری برنامه های بسیج ادارات بویژه میز خدمت” و به مصداق حدیث شریف از امام رضا(ع): (( من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز وجل)) مراتب قدردانی و سپاس خویش را اعلام و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) بیش از پیش موفق و مؤید باشد.
 
تقدیر استاندار و فرمانده سپاه فتح استان از مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار