17 روستا در محاصرۀ آب؛
بخشدار گنبکی شهرستان ریگان گفت: «طغیان رودخانه در این شهرستان راه ارتباطی ۱۷روستا را قطع کرده و تلاش برای بازگشایی محورهای آسیب‌دیده ادامه دارد».
کد خبر: ۸۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 19 December 2019

به گزارش تابناک کرمان به نقل از ایرنا، علیرضا جاویدان بیان کرد: «طی بارندگی های ۴۸ ساعته و طغیان رودخانه‌های پاسرخ و گزبهمن مسیرهای عبور روستاییان و مناطق عشایرنشین بسته شده که تنها با خودروهای کمک‌دار امکان تردد در این مسیرها امکان‌پذیر است».
وی افزود: «روستاهای پاسرخ، هلیله‌ای، مولوی، زینب کشته، گود پایین، چفتی، دهنو کسورک، دهکن، زیارت‌شاه، انار بالا، درودی، کماهی، بگ سگیلان، سنگیلان، بنه نذرکش و تل پاسگاه ازجمله روستایی است که با طغیان رودخانه‌ها راه عبور آن‌ها به مرکز شهرستان بسته شده است».
بخشدار گنبکی اضافه کرد: «مسیر زیارت شاه به رزدر تنها مسیر ارتباطی شهرستان ریگان به شهرستان‌های عنبرآباد و رودبارجنوب است که این محور نیز بسته شده است».
وی ادامه داد: «با همت رئیس و کارکنان اداره راهداری شهرستان قبل از بارندگی مسیرهای روستایی در ارتفاعات تسطیح شده بود که با فروکش کردن بارش‌ها و کاهش برودت هوا مجددا نیاز به تسطیح راه‌های روستایی واقع در ارتفاعات است».

طغیان رودخانه راه مناطق عشایرنشین ریگان را بست

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار