بعد از ظهر روز روز گذشته شنبه اعضاء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام معرفی شدند و احکام خود را از دکتر علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان دریافت کردند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌
کد خبر: ۸۰۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ 22 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رئیس کل دادگستری استان ایلام در این آیین با بیان اینکه هیئت منصفه، نماینده افکار عمومی است، گفت: اعضای هیئت منصفه نماینده اقشار مختلف جامعه هستند.

دکتر علی دهقانی با اشاره به اینکه انتقادات سازنده و منصفانه، جزء رسالات خطیر رسانه هاست، اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی دقیق، شفاف، صحیح و اصولی؛ نقش بی بدیل خود را برای پیشبرد اهداف عام المنفعه و ایجاد آسایش و آرامش در جامعه؛ ایفاء کنند.

وی افزود: هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی همکار مجموعه های قضایی هستند و نقش بسزایی در حل و فصل امور محوله دارند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: با توجه به تدوین طرح تحول در مجموعه های قضایی، جلب رضایت نسبی عموم مردم؛ یکی از اولویت های اصلی قوه قضائیه است.

دکتر علی دهقانی تصریح کرد: مبارزه جدی با فساد، از اولویت های اصلی قوه قضائیه است و با جدیت دنبال می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضا برای مبارزه با فساد، هیچ خط قرمزی نمی شناسد و با اقتدار و بدون اغماض و تعارف با مجرمان و متخلفان برخورد خواهد کرد.

اعضاء هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام که برای مدت دو سال، انتخاب و معرفی شدند(به ترتیب حروف الفبا) بدین شرح است:

۱-حشمت اله آقایی
۲-خداداد ابراهیمی
۳-فریدون حیدری
۴-نصرت اله حیدری
۵-مریم جهانبخشی
۶-نادر رضایی منش
۷-علی اصغر شریفی راد
۸-شعبان فروتن
۹-محمدتقی قاسمی
۱۰-غلامرضا محمدمرادی
۱۱-محمدرضا مرادنژادی
۱۲-فاطمه موسوی مقدم
۱۳-ملک محمد هاشمی
۱۴-راضی ناصری فر

لازم به ذکر است؛ در پایان این آیین؛ اعضای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام به اتفاق آراء و برای سومین سال متوالی؛ آقای "غلامرضا محمدمرادی" را به عنوان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات و جرائم سیاسی استان ایلام انتخاب کردند./م

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار