پیمان ضیایی در گفتگو با تابناک:
ریئس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از ظرفیت ها وپنانسیل های بالای استان کرمانشاه برای میزبانی اردوی تیم ملی و مسابقات کشوری خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 26 December 2019

ناجی پیمان ضیایی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و پناسیل های کرمانشاه در رشته قایقرانی و ورزشکارهای به نام این رشته موافقت های اولیه برای راه اندازی پایگاه قهرمانی قایقرانی غرب کشور را کسب کردیم و تلاش میکنیم طی سفری که رئیس فدارسیون به کرمانشاه خواهد داشت به طور قطی مجوز راه اندازی پایگاه قهرمانی را بگیریم. 


وی در ادامه افزود: استان با وجود سدهای شیان ، گیلان غرب و جامیشان ظرفیت های خوبی برای برگزاری مسابقات و میزبانی اردوی تیم ملی دارد و با هماهنگی که با آب منطقه ی داشتیم می توانیم از ساختمان های این شرکت در اطراف سد برای نگه داری تجهیرات قایقرانی استفاده کنیم ودیگر ودراین سدها مشکلی برای اسکان و نگهداری تجهیزات قایقرانان نداریم.

ضیایی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان کرمانشاه وظرفیت های جسمانی مردم این منطقه فرصت خیلی خوبی برای توسعه بیشتر قایقرانی در سطح استان و اجرای برنامه های استعداد یابی و گرایش جوانان به این رشته است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار