کد خبر: ۸۱۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶ 09 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار «حمید خرم دل» در آئین گرامی داشت یاد و خاطره «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» که در حسینیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد، گفت: هیمنه آمریکا در دنیا از بین رفت و این روزها بغض و کینه ملت آزدیخواه جهان برای انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و یارانش بیشتر شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپهبد سلیمانی شخصیتی دیپلماتیک، سیاسی و نظامی داشت، ادامه داد: اگر ترامپ می دانست این گونه مردم به خیابانها می آیند و این اتحاد بی نظیر را خلق می کنند، هرگز دست به این خیانات آشکارا نمی زد.
وی با اشاره به اینکه باید اکنون وحدت و انسجام را بیشتر از پیش حفظ کنیم، اضافه کرد: انتخاب سردار قاآنی به فرماندهی سپاه قدس، نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی به لحاظ داشتن نیروی انسانی کاردان است.
خرم دل در ادامه، گفت: با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا انجام این اقدام ظالمانه، گامی در جهت به دست گرفتن اوضاع منطقه و تثبیت مقبولیت ترامپ بود که البته همه دیدیم که این هدف هرگز محقق نشد.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: آمریکا تاکنون، میلیاردها دلار در منطقه غرب آسیا خرج کرده تا تسلط و نفوذ خود بر خاورمیانه را ایجاد کند، اما با اتحاد، توکل و همت خالصانه مسلمانان غیور منطقه به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و نخواهد رسید.
وی ادامه داد: به امید خدا به انتقام خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی، به زودی و به فضل الهی، پای آمریکا را از منطقه قطع خواهیم کرد.
خرم دل با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری که فرمودند: «یک سیلی زده شد، اما باید حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه تمام شود»، خاطرنشان کرد: حرکت شب گذشته و حمله موشکی سپاه ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق، آغاز انتقام سخت ایران از دشمن غاصب و تروریست بود و به نصرت الهی، گام های بعدی را استوارتر و با صلابت تر برخواهیم داشت.
برچسب ها: سردار خرم دل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار