کد خبر: ۸۱۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳ 02 February 2020
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شانه خالی کردن از انجام وظیفه باعث می شود مشکل ضد دین به فرهنگ تبدیل شود، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شد، زشتی ها به میدان می آیند و فرهنگ جامعه را تغییر می دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مسئولان استانی در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج برگزار شد.
 
 حجت الاسلام «سیدعلی اصغر حسینی» در این آئین، گفت: امر به معروف از آن چه که برای اجتماع ضرر دارد، جلوگیری می کند.
 
رئیس سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد راه انبیا را امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: اسلام دین کاملی است و محدود به یک زمان، مکان و افراد خاصی نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: در همه زمینه ها خوبی ها و زشتی هایی وجود دارد که اگر از بدی ها جلوگیری شود و خوبی ها ترویج شوند، دنیا بهشت می شود.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شانه خالی کردن از انجام وظیفه باعث می شود مشکل ضد دین به فرهنگ تبدیل شود، اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شد، زشتی ها به میدان می آیند و فرهنگ جامعه را تغییر می دهند.
 
امام جمعه سابق یاسوج یادآور شد: اگر امر به معروف انجام نشود، ضد فرهنگ ها فرهنگ، زشتی ها فراگیر و فساد جامعه را فرا می گیرد.
 
وی ضمن بیان اینکه این فرایض تا آنجا اهمیت دارند که حدود الهی را تعیین می ‌کنند، ادامه داد: صدا و سیما تاکنون برای نهادینه شدن این فرهنگ و تحقق اهداف این ستاد، خدمات چشم گیری ارائه کرده است.
 
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فرهنگ دینی غنی و پرمحتوا است، گفت:: باید برای تقویت این فرهنگ از همه ظرفیت‌ ها از جمله ظرفیت بزرگ رسانه ملی استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار