سرپرست تیم بعثت کرمانشاه پس از باخت 4 بر یک تیمش برابر شهرداری بندرعباس گفت: برای اینکه روحیه بازیکنان تیم عوض شود، به یک بُرد نیاز داریم.
کد خبر: ۸۲۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 04 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایسنا،کیومرث لرستانی ، با اشاره به باخت سنگین تیمش در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر شهرداری بندرعباس، اظهارکرد: مدیرعامل باشگاه چند روز پیش برای اعزام تیم به بندرعباس بلیط هواپیما تهیه کرد تا یک روز قبل از مسابقه در شهر میزبان باشیم، اما متاسفانه پروازی که قرار بود با آن تیم به بندرعباس اعزام شود، کنسل شد و مجبور شدیم تیم را ابتدا از طریق راه جاده‌ای به تهران و از آنجا با هواپیما به بندرعباس اعزام کنیم.

سرپرست تیم بعثت تاکید کرد: این مسئله موجب خستگی بازیکنان ما شد. از سوی دیگر برای این دیدار سه بازیکن اصلی تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

وی اضافه کرد: تیم بندرعباس در این دیدار با استفاده از امتیاز میزبانی و خستگی بازیکنان ما توانست بازی خوبی نمایش دهد و پیروز از زمین خارج شود.

لرستانی در ادامه با تاکید براینکه بازیکنان تیمش در این فصل از لیگ خوب بازی می‌کنند، یادآورشد: معتقدم تیم بعثت در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال عملکرد بهتری به نسبت رقابت‌های سال گذشته دارد و بازی‌های تماشاگر پسندتری ارائه می‌دهد، اما متاسفانه شانس با ما یار نیست و نمی‌توانیم امتیاز بگیریم.

وی اضافه کرد: به اذعان بسیاری از تیم‌های مطرح این فصل لیگ، در بازی‌هایی که برابر آنها خوب عمل می‌کنیم و آنها را به چالش می‌کشانیم، بخت با ما یار نیست.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با اشاره به جذب سه بازیکن جدید در تیمش، عنوان کرد: یک یا دو هفته است این بازیکنان را جذب کرده‌ایم و تا با تیم هماهنگ شوند، زمان بیشتری می‌خواهد، بنابراین امیدواریم در هفته‌های آینده با هماهنگ شدن این بازیکنان جدید نتایج بهتری بگیریم.

وی یادآورشد: تنها به یک برد نیاز داریم تا روحیه بازیکنانمان عوض شود و بتوانیم برای کسب امتیازات بیشتری بجنگیم و در لیگ ماندگار شویم.

تیم بعثت کرمانشاه با این شکست، در حال حاضر با 17 بازی انجام شده – 3 پیروزی، 7 مساوی و 7 باخت - با 16 امتیاز در رده چهاردم و انتهایی جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار