امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: روسای ادارات با در نظر گرفتن شایسته‌سالاری در نظام اسلامی با تمام تلاش سعی در اطلاع رسانی خدمات انجام گرفته دولت به مردم باشند.
کد خبر: ۸۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 24 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر، رضا باوقار ظهر امروز در دیدار با فرماندار و روسای ادارات مشگین‌شهر به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و نام شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت شهید رجایی حامی محرومان و مستضعفان و همواره دستگیر قشر ضعیف جامعه بود و از شاخصه‌های مهم شهید رجایی و باهنر می‌توان به خلوص نیت، تواضع، پرتلاش بودن و خادم محرومان بودن اشاره کرد که در دوران زندگی خود خدمات ارزنده‌ای نسبت به مردم و کشورمان ارائه کردند.

وی گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم است و در این راستا روسای ادارات با در نظر گرفتن شایسته‌سالاری در نظام اسلامی با تمام تلاش سعی در اطلاع رسانی خدمات انجام گرفته دولت به مردم باشند چرا که آگاهی مردم از خدمات دولت سبب حمایت همه‌جانبه مردم از دولت و کشور می‌شود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای برقراری ارتباط مردم با دولتمردان است که اهم خواسته مردم از دولتمردان عدم تبعیض و ناعدالتی در دستگاه‌های دولتی و گستردن عدالت و مساوات در ارائه خدمات دستگاه‌های دولت به مردم بوده که خروجی آن تحرک و سرعت بیشتر در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌شود.

باوقار با اشاره به روایات و مستندات دینی بیان کرد: در نظام اسلامی پایه سیاست مدارا با مردم بوده و بنیان سیاست اسلامی، اجرای عدالت است و در این راستا روسای ادارات و مسئولان باید با برقراری ارتباط با مردم بدون هیچ حجاب و پرده‌ای باشند و با رفتار زیبا و متواضعانه که بیانگر قدرت یک مسئول بوده با مردم مدارا شود چرا که رفتار متکبرانه سبب ایجاد جبهه با مردم شده و منجر به بروز مشکلات عدیده در سطح جامعه در تعامل با مردم می شود.

وی افزود: مسئولان باید نسبت به قولی که به مردم می‌دهند متعهد باشند چراکه وعده دروغ سبب بدبینی مردم نسبت به نظام و کشور می‌شود و در این راستا مسئولان باید با حس خداترسی با رعایت اصل انصاف با مردم و مراجعه کنندگان تعامل کنند و زمینه اتحاد و همدلی را دربین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات بر همه تکلیف است تا در اوج سلامت و آزادی افکار و آرا در انتخابات حضور گسترده داشته باشند و بدانند که ریالی از بیت‌المال برای تبلیغات انتخابات، شامل سوال و جواب دنیوی و اخروی بوده و همگی در برگزاری سالم انتخابات موظف هستیم تا با تکیه بر اصول و عقاید اسلامی حرکت کنیم و بدون تخریب چهره فرد یا گروهی به شخص مورد تأیید خودمان رای دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
اصلا اصل قضیه در تمام دستگاه ها بر شایسته سالاری است اصلا مشکلی در اجرای شایسته سالاری وجود ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار