فرماندار تنگستان:
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: ساخت سد خائیز که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است پس از ابلاغ اعتبارات عملیات اجرایی آن در نیمه دوم امسال آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 24 August 2015

غلامرضا ترک‌زاده بعدازظهر امروز در نشست مسئولان دستگاههای اجرایی تنگستان با امام جمعه این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت:  بیان عملکرد دولت مردان در هفته دولت بیشتر مورد توجه مردم است .

وی با بیان اینکه طرح‌های مهمی در تنگستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است تصریح کرد: امسال پروژه‌های بسیارخوبی و بامزیت اجتماعی بالایی درشهرستان تنگستان از جمله درمانگاه شهید رجایی شهراهرم افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

فرماندار تنگستان با بیان اینکه ادامه محور اهرم به فراشبند امسال اعتبار بالایی شده است افزود: در راستای طرح تحول نظام سلامت بیشترین اعتبار به بخش بهداشت ودرمان در شهرستان تنگستان اختصاص داده شده است.

ترک‌زاده با بیان اینکه طی دوسال گذشته اشغال تحت‌های بیمارستانی اهرم کمتر از 2 درصد میانگین 6  تحت در ماه بود گفت: با بهبود وضعیت تجهیز امکانات و اعزام متخصص به بیمارستان تنگستان سطح اشغال تحت‌های بیمارستانی دراین شهرستان به بیش از 60 درصد افزایش پیدا کرد .

وی، با اشاره به اینکه 15 طرح هادی در روستاهای شهرستان اجراشده است تصریح کرد: این مهم سبب افزایش رفاه، بهبود بهداشت وسلامت بهتر روستائیان شده است  که در این راستا بیش از 100 هزار متر مربع از سطح معابر شهری تنگستان آسفالت شده است. 

فرماندار تنگستان از اجرای طرح‌های آبرسانی در تنگستان خبرداد و گفت: خط انتقال آب 14 روستای بخش مرکزی شهرستان تنگستان بااحداث مخزن 3 هزار مترمکعبی  آب در حال اجرا است که انتظار می‌رود در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد .

ترک‌زاده با اشاره به اینکه بزرگراه اهرم به برازجان در آینده نزدیک اجرایی می‌شود افزود: سدخائیز که مطالعات آن به پایان رسیده است  پس ازابلاغ اعتبارات لازم عملیات اجرایی آن در نیمه دوم امسال آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه همه شهرهای تنگستان دارای شبکه گاز هستند افزود: 28 کیلومتر شبکه گاز رسانی شهر آباد بزودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌‎گیرد.

وی، از آغاز عملیات اجرایی مخزن 5 هزار متر مکعبی آب  شهر دلوار در هفته دولت خبر داد.

ترک‌زاده با اعلام اعتبارات عمرانی امسال تنگستان خاطرنشان کرد: امسال اعتباری افزون بر  25 میلیارد و 500 میلیون تومان در 17 فصل مربوط دستگاه‌های اجرایی در شهرستان تنگستان توزیع شده است .

وی از اختصاص  یک میلیارد تومان برای طرح‌های فرهنگی در شهرستان تنگستان خبر داد.

ترک زاده با اشاره به اینکه طی 7 سال گذشته تنها 150 هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش طرح آبیاری تحت فشاره قطره‌ای بود اظهارداشت: بیش از 300 هکتار از اراضی کشاورزی شهراهرم سال قبل مجهز به آبیاری تحت فشاره قطره‌ای شد و امسال نیز 500 هکتارازاراضی کشاورزی باغات زیردست دشت اهرم بااعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان بهاین امکانات مجهز می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار