فرماندار بندرلنگه از افتتاح چهار پروژه عمرانی در دومین روز از هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 26 August 2015
 به گزارش تابناک، اسماعیل پاسلار در گفت‌وگو با فارس گفت: امروز چندین طرح عمرانی در شهرستان به بهره‌برداری رسید که امیدواریم موجب رضایت مردم قرار گرفته باشد.
 
وی ادامه داد: طرح توسعه فرودگاه بندرلنگه، طرح هادی روستای گرزه، افتتاح خانه بهداشت روستای نخل جمال، افتتاح دهیاری و پارک محله‌ای روستای لعلمی مهمترین پروژه‌های دومین روز هفته دولت بندرلنگه بود.
 
این مسئول اضافه کرد: فرودگاه بین‌المللی بندرلنگه یکی از فرودگاه‌های قدیمی استان و کشور به حساب می‌آید که امروز با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان سه طرح عمرانی در آن به بهره‌برداری رسید.
 
فرماندار بندرلنگه خاطر نشان کرد: این سه طرح شامل محوطه‌سازی و آسفالت پارکینگ فرودگاه به مساحت هفت هزار مترمربع بود که از اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تأمین شده است و همچنین با همکاری شهرداری بندرلنگه دو طرح ایجاد جاده ایستگاه NBP به مساحت هزار و 700 مترمربع و آسفالت جاده سوخت‌گیری به مساحت دو هزار متر مربع آماده خدمات‌رسانی شد.
 
پاسلار در خصوص دومین طرح افتتاحی در شهرستان اظهار داشت: ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای لعلمی با 85 مترمربع و اعتباری بالغ بر 560 میلیون ریال و پارک محله‌ای روستای لعلمی با 900 متر زیربنا و اعتباری 250 میلیون ریال از امروز در اختیار 400 نفر جمعیت این روستا قرار گرفت.
 
فرماندار بندرلنگه سومین ایستگاه مدیران اجرایی را روستای نخل جمال دانست و گفت: در روستای نخل جمال خانه بهداشت با 90 مترمربع زیربنا و اعتباری یک میلیارد و 100 میلیون ریالی در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت در حالی که 550 میلیون ریال آن توسط خیرین و بقیه از اعتبارات دولتی کمیته امداد تأمین شده بود.
 
پاسلار افتتاح طرح هادی روستای گرزه را آخرین طرحی دانست که امروز به بهره‌برداری رسید و در توضیح این طرح اضافه کرد: طول مسیر طرح هزار متر بوده که 13 هزار و 839 متر زیرسازی صورت گرفته، هزار و 982 متر جدول‌گذاری شده، چهار هزار و 78 متر مربع پیاده‌روسازی انجام شده، هشت هزار و 800 مترمربع آسفالت‌سازی صورت گرفته و 13 تیر برق جابجا شده است.
 
فرماندار بندرلنگه خاطر نشان کرد: تمامی 5 هزار و 600 میلیون ریال اعتبار موردنیاز این طرح از اعتبارات استانی تأمین شده که با اجرای آن، چهره روستا دچار تغییراتی اساسی شده است.
 
بندرلنگه، از قدیمی‌ترین بنادر تجاری جنوب کشور به شمار می‌رود که مرکز شهرستانی با همین نام و در غرب مرکز هرمزگان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار