استاندار هرمزگان همراهی، همکاری و مشارکت مردم در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را مهمترین سرمایه و عامل برای شکست و قطع زنجیره ویروس کرونا دانست.
کد خبر: ۸۳۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 12 April 2020

به گزارش «تابناک»؛ دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به بررسی وضعیت آخرین اقدامات مقابله با کرونا و همچنین بازگشایی صنوف و کسب و کارهای کم ریسک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: به صورت روزانه وضعیت و شرایط و اقدامات مقابله با کرونا در هرمزگان مورد بررسی قرار می‌گیرد و فعالیت‌های متناسب انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همراهی، همکاری و مشارکت مردم در رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی مهمترین سرمایه و عامل برای شکست و قطع زنجیره ویروس کرونا است.

استاندار هرمزگان افزود: با رعایت این فاصله گذاری و اصول بهداشتی می توانیم این ویروس را شکست دهیم و خسارت های ناشی از آن نیز کاهش می یابد.

همتی تصریح کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت سفر بین استان ها تا آخر فروردین ماه ادامه دارد و بر این اساس مبادی ورودی و خروجی استان به شدت کنترل می شوند.

وی گفت: محدودیت سفرهای درون استانی از امروز با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برداشته شده اما همچنان از مردم می‌خواهیم تردد غیرضروری نداشته باشند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با دقت و مدنظر قرار دادن همه دغدغه‌ها، روند اقدامات مقابله با کرونا را تحت نظارت و کنترل قرار داده و همچنان باید جامعه نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشد و تمامی اصول و پروتکل های بهداشتی را رعایت کند.

جامعه باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت داشته باشد

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار