اسد یکی از برنامه های در حال اجرا در شهرستان را کمک های مومنانه معرفی کرد و گفت : در این راستا ۸۱۰ نفر از اهالی شهرستان جویبار به غیر از نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده اند تا کمک های مومنانه در سه مرحله بین این تعداد افراد توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 22 April 2020

ایرنا - فرماندار جویبار گفت که آمار ورودی بیماران جدید کرونایی به بیمارستان عزیزی که تنها بیمارستان شهرستان است ، صفر شده است و طی ۲ روز گذشته بیمار جدید کرونایی در شهرستان مشاهده نشده است.

سید علی اسد روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که با اجرای پروتکل های بهداشتی برگزار شد ، افزود : در حالی که در روزهای نخست آمار بیماران کرونایی در بیمارستان عزیزی به ۶۷ نفر رسیده بود ، ولی اکنون کمتر از ۱۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان بستری هستند.

وی کاهش آمار بیماران کرونایی و شیوع این ویروس در شهرستان را نتیجه همکاری تمامی مردم و دستگاههای ذیربط دانست و تاکید کرد : کاهش آمار بیماران بستری و شناسایی نشدن بیماران جدید طی ۲ روز گذشته به معنای عادی شدن وضعیت شهرستان نیست .

اسد هشدار داد که شهروندان نباید وضعیت کنونی بیمارستان را به معنای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا ارزیابی کنند و تاکید کرد : برای ریشه کنی و قطع زنجیره بیماری باید تمامی نکات بهداشتی توسط تک تک جامعه رعایت شود و شهروندان همچنان به خانه نشینی و بیرون نیامدن از خانه مگربرای کارهای ضروری ادامه دهند.

فرماندار جویبار نقش خیرین شهرستان را در کمک به تنها بیمارستان جویبار و بیماران کرونایی قابل تحسین دانست و گفت که خیران شهرستان تاکنون ۲ میلیارد تومان به بیمارستان عزیزی این شهرستان کمک کرده‌اند.

وی افزود : برای جمع آوری کمک های مردمی شماره حساب بیمارستان عزیزی را اعلام کردیم و این مبلغ را یکهزار نفر از خیران جویباری کمک کردند که برای بیماران کرونایی و خرید تجهیزات بیمارستان عزیزی هزینه می شود.

فرماندار جویبار اقدامات پیشگیرانه اجرا شده در شهرستان را هم در کنترل شیوع ویروس کرونا موثر دانست و توضیح داد : به محض ورود این بیماری در استان مازندران و حتی این شهرستان جمعه بازار که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد، تعطیل اعلام شد و تمامی پروتکل های ملی و استانی و شهرستانی هم با نظارت به اجرا درآمد.

وی افزود : تعطیلی جمعه بازار همچنان ادامه دارد و تا اطلاع بعدی ادامه می یابد، ار چه اقتصاد دستفروشان را با مشکل مواجه کرده اما در حال حاضر سلامتی مردم مهم ترین مسأله است تا بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم .

اسد یکی از برنامه های در حال اجرا در شهرستان را کمک های مومنانه معرفی کرد و گفت : در این راستا ۸۱۰ نفر از اهالی شهرستان جویبار به غیر از نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی شناسایی شده اند تا کمک های مومنانه در سه مرحله بین این تعداد افراد توزیع خواهد شد.

فرماندار جویبار در پایان با اعلام اینکه ارزش هر یک از بسته ها بین ۳۰۰ هزار تا ۴۰۰ هزار تومان بوده است ، گفت : فردا یک مرحله کمک مومنانه در بین افراد نیازمند توزیع می شود و مراحل دوم و سوم هم در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار