مهدی محمدی با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست تحریم‌ها را برطرف کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که دولت در جهت رفع تحریم‌ها انجام داده است، بسیاری از مشکلات موجود کشور برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 27 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، هادی حسینی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان، اظهار کرد: خدمت در جامعه باید از الگو‌های صحیح اخلاقی و صداقت بهره‌مند شود تا این خدمت برای همیشه جاویدان باقی بماند.
نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باهنر و بهشتی با مدت زمان بسیار کوتاه برای همیشه جاویدان باقی ماند، تصریح کرد: تاکنون همه دولت‌ها برای ملت ایران خدمات مناسبی ارائه کرده‌اند اما دولت باهنر به دلیل آن‌که از خدمات‌ ماندگار استفاده کرد مورد توجه واقع شد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات تحریم که در کشور حکم فرما بود این دولت شرایط تاریخی سختی را پشت سر گذاشت، افزود: مدیران ارشد تحت فشار بسیاری بودند اما با همت توانستند مشکلات موجود را برطرف کنند، البته مردم نیز در برابر سختی‌ها مقاومت کردند و شکایتی نسبت به این فشارها نداشته‌اند.
حسینی با تاکید به اینکه مرزهای ایران از امنیت مناسبی برخوردار است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا و رهبری واحد مقام معظم رهبری، تمامی مرزهای ایران از امنیت مطلوبی برخوردار است و هیچ کسی به خودش اجازه دست درازی به مرزهای ایران نمی‌دهد.
وی یادآور شد: دولت برای رفاه شهروندان باید بهترین خدمات را ارائه کند و نباید دستگاه‌های اجرایی حقوق بگیرند و در نهایت برای مردم هیچ کاری نکنند در غیر این صورت با یک فاجعه بزرگ رو به رو خواهیم بود.
نماینده مردم قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه‌های مختلف، دولت باید به‌گونه‌ای تلاش کند تا تورم افسارگسیخته که در حال پیشروی است را کنترل کند.
فرماندار شهرستان قائم‌شهر نیز با بیان اینکه تاکنون آنچه در شعار انتخاباتی ریاست جمهوری با عنوان آنچه در توان داریم به کار می‌بریم، محقق شده است، اظهار کرد: هرگز برای پیشبرد کارها از وعده‌های پوشالی استفاده نکرده‌ایم و در تمامی ملاقات‌های مردمی آنچه در توان داشته‌ایم قول مساعدت داده شد.
مهدی محمدی با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست تحریم‌ها را برطرف کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که دولت در جهت رفع تحریم‌ها داده است، بسیاری از مشکلات موجود کشور برطرف می‌شود.
محمدی در پایان گفت: اکنون در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی هماهنگی مناسبی وجود دارد که مشکلات سطح شهرستان با همت آنها برطرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار