معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، تجارت الکترونیک صنایع‌ دستی استان در دوران کرونا و پسا کرونا را به عنوان راه نجات این صنعت معرفی کرد.
کد خبر: ۸۴۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 25 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی اظهار داشت: با توجه به رکود اقتصادی شدید در حوزه صنایع‌دستی، میزان و چگونگی تعامل اقتصادی تولیدکنندگان صنایع دستی با مشتریان، توسط کارشناسان این حوزه مورد بررسی اجمالی قرار گرفته و مشخص شد که علی‌رغم تاثیرات منفی این دوران در فروش صنایع دستی، قابلیت‌های فروش اینترنتی محصولات، خود را نمایان کرده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: در این دوران سایت‌های فروش صنایع‌دستی و صفحات اینستاگرامی فعال در استان اصفهان که شامل 56 سایت با فعالیت رسمی در حوزه تجارت الکترونیک هستند، از میزان فروش بیشتری نسبت به دوره‌های مشابه قبلی برخوردار بوده‌اند.

وی تاکید کرد: توجه خاص به این حوزه از الزامات سیاست‌های دولت به شمار می‌رود و لازم است تحلیل‌های اصولی بر مواردی همچون نظرسنجی از طریق مراجع ذیصلاح در رابطه با میزان خرید اینترنتی صنایع‌دستی، تحلیل سلایق مردم در خرید اینترنتی صنایع‌دستی، بررسی راهکارهای بهبود شرایط پستی و بررسی بهترین شیوه‌های ایجاد زیرساخت‌های فروش اینترنتی صنایع دستی در سطح ملی و جهانی مورد بررسی قرار گیرد.

جعفرصالحی در پایان تصریح کرد: با توجه به موارد ذکر شده امید می‌رود در آینده فروش اینترنتی صنایع‌دستی از اقبال بیشتری در کشور برخوردار باشد و تقویت زیرساخت‌های این حوزه در اولویت حوزه بازرگانی صنایع دستی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار