استاندار هرمزگان با بیان اینکه کمبود آب شرب یکی از مهمترین و بزرگترین مشکلات این استان است، گفت: با وجود اهمیت این مساله، در گذشته نسبت به آن کوتاهی شده و باید حداقل سه آب شیرین کن با ظرفیت مناسب برای رفع بحران کم آبی بندرعباس ایجاد شود.
کد خبر: ۸۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 28 August 2015
به گزارش تابناک، جاسم جادری در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته برای تسریع در راه اندازی آب شیرین کن بندرعباس، آبگیر پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس را برای شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گرفتیم که حدود یک سال راه اندازی آب شیرین کن را تسریع خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت تامین آب بخش کشاورزی، تصریح کرد: هرمزگان جز استان هایی است که سیستم آبیاری نوین کشاورزی را اجرایی کرده اما باید تلاش بیشتری در این بخش صورت گیرد.

جادری در بخش دیگری از صحبت های خود یکی دیگر از دغدغه ها در هرمزگان را رفع مشکل شرکت نمایشگاهی این استان دانست و بیان داشت: این مشکل باید هر چه سریع تر رفع شود تا شاهد ثبت و آغاز فعالیت شرکت تخصصی نمایشگاهی استان هرمزگان باشیم.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم این بوده که دست به جیب بانک ها نبرد، افزود: دولت تنها در حد اعتبارات خودش می تواند به بانک ها تکلیف کند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت برگزاری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: این شورا باید خروجی مناسبی داشته باشد تا مشکلات بخش خصوصی و پیمانکاران و افرادی که گرفتار هستند، رفع شود و در این راستا نیازمند پیشنهادات کاربردی هستیم تا مصوبات و خروجی جلسات این شورا به سود اقتصاد استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار