امام جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان ایلام از مسوولان و کارگزداران دستگاه های دولتی و اجرایی خواست ضمن جدی گرفتن توطئه ها و کینه دشمنان، به رهنمودهای امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری در این خصوص توجه جدی داشته باشند
کد خبر: ۸۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷ 29 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،حجت الاسلام محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نمازجمعه ایلام با اشاره به دیدار رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری اظهار کرد: همه مطالبات رهبری از دولتمردان همان مطالبات به حق مردم از مسوولان و کارگزاران نظام است که ایشان بدرستی این خواسته ها را در این دیدار یادآور شدند.
وی افزود: یکی دیگر از نکات مورد تاکید رهبر انقلاب در این دیدار، موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست ها و مفاد آن است که اگر بدرستی توسط مسوولان و همکاری مردم اجرایی شود، بیشتر مشکلات و معضلات کنونی کشور مرتفع خواهد شد.
امام جمعه ایلام تاکید کرد: در این دیدار رهبر انقلاب دسیسه های کشورهای غربی بویژه آمریکا را به مسوولان نظام متذکر و خواستار دقت نظر بیشتر دولتمردان در خنثی کردن توطئه های دشمنان قسم خورده نظام شدند.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: تبعیت از فرامین، فاصله نگرفتن از رهنمودها و خط مشی امام راحل و الگوگیری از جسارت و شهامت امام (ره) در برابر دشمنان از دیگر خواسته های رهبر اتقلاب از دولتمردان یازدهم بود.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام از مسوولان و کارگزداران دستگاه های دولتی و اجرایی خواست ضمن جدی گرفتن توطئه ها و کینه دشمنان، به رهنمودهای امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری در این خصوص توجه جدی داشته باشند.
خطیب جمعه ایلام در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به میلاد مسعود امام هشتم شیعیان جهان گفت: حرم مطهر این امام همام یک موهبت و رحمت از جانب خداوند به ملت ایران است.
وی با اشاره به هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر وهمچنین فرا رسیدن هفته دولت خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب مزدوران داخلی و حامیان خارجی آنها و دشمنان نظام با ترور شخصیت های مورد اعتماد امام و مردم سعی در ایجاد رعب و وحشت در جامعه داشتند ولی این دسیسه ها نه تنها خللی در اراده مردم و مسوولان ایجاد نکرد بلکه موجب محکم تر شدن پیوند مردم و انقلاب و امام شد.
حجت الاسلام لطفی با اشاره به اینکه گروه های تروریستی بیش از 17 هزار نفر از مردم و مسوولان کشورمان را در سال های پس از انقلاب به شهادت رسانده اند، تاکید کرد: این گروه ها همچنان مورد حمایت استکبار و صهیونیست ها هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار