امروز در مراسمی از اعضای فعال کانون طلاب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان تقدیر شد.
کد خبر: ۸۴۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 11 May 2020
امروز و در چهارمین روز از هفته هلال احمر، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان، اعضای کانون طلاب این جمعیت را گرد هم آورد تا به پاس  خدمات ارزشمند داوطلبانه، با اهدای لوح سپاس کشوری و استانی از آن‌ها تقدیر نماید.

به گزارش تابناک همدان؛ در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه این نهاد خدمت رسان با شاکله داوطلبی و مردمی، با شعار «همه جا برای همه» در عرصه‌های مختلف از جمله در جنگ و صلح، در زلزله و تصادفات و به طور عام در همه سختی‌ها و مشکلات به یاری مردم برخواسته لذا جا دارد روز هلال احمر را به طور ویژه به داوطلبان آن تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه در مدت شیوع ویروس کرونا هرکسی یک وظیفه‌ای دارد، اظهار کرد: همانطور که وظیفه عده‌ای مسئولیت پذیری در مقابل همنوعان یا همان ماندن درخانه بود، وظیفه عده‌ای دیگر نیز یاری رسانی به اقشار آسیب پذیر در مناطق محروم بود.

حجه الاسلام ثابتی در همین زمینه به همکاری طلاب حوزه علمیه با واحد امور جوانان هلال احمر در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده در مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد و از این خدمات شایان تقدیر نمود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان نیز با بیان اینکه کرونا علیرغم همه مصائب، باعث شد شاهد پدیده‌هایی جالب توجهی نیز باشیم، در این راستا به افزایش همدلی در میان آحاد مردم و هم افزایی توان گروه‌های خودجوش مردمی اشاره کرد و افزود: همین اقدامات داوطلبانه باعث شد کشور ما با وجود همه تحریم ها، نسبت به کشور‌های پیشرفته در مقابله با ویروس کرونا موفق‌تر عمل کند.

علی سنجربیگی در ادامه از تلاش همه نیرو‌های داوطلب که به عنوان بازوان پرتوان و اصلی جمعیت هلال احمر شناخته شده اند، تقدیر نمود.

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان همدان نیز گفت: در دوماهه اخیر، بیش از ده نفر از اعضای فعال کانون طلاب این شعبه با کار شبانه روزی، روزانه مواد ضدعفونی کننده تهیه و در مناطق محروم توزیع می‌کردند.

در انتهای برنامه، معاون امور جوانان هلال احمر همدان و دیگر مسئولین حاضر، با اهدای لوح سپاس و هدیه از اعضای منتخب کانون طلاب، مجید مرادی جانباز شیمیایی و داوطلب فعال  و رامین مهرابی عضو فعال کانون دانشجویی جوانان هلال احمر همدان که در بحران کرونا، خدمات شایانی ارائه کرده بودند، تقدیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار