کلینیک فوق تخصصی و تخصصی طوبی شرق مازندران در شهرستان نکا همزمان با هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 30 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا امروز در افتتاح کلینیک فوق تخصصی طوبی اظهار داشت: این طرح در راستای برنامه‌های تحول سلامت در دولت تدبیر و امید بوده است.
اسماعیل محمودیان افزود: در حوزه درمان، خدمات با کیفیتی را به مردم رارائه داده و در بحث تحقق سلامت راه اندازی و افتتاح مجتمع‌ها و درمانگاه‌ها در دستور کار بوده است.
محمودیان گفت: خوشبختانه نکا اولین شهرستانی بوده که به صورت آزمایشی به مردم خدمات ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: این کلینیک با تعرفه دولتی آماده خدمت‌رسانی به مردم شهرستان بوده و دارای متخصصان عمومی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی،زنان و زایمان است.
محمودیان افزود: این ساختمان دارای 7 واحد 100 متری و دارای 20 پزشک متخصص داخلی، زنان، مغز، اعصاب و اطفال است.
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی انجام شده چند تن از اساتید دانشگاه و فوق تخصص برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم در روزهای آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا, گفت: نیروهای کلینیک از نیروهای داخلی شبکه بوده و مدیریت این مکان به صورت هیئت امنایی و هیئت مدیره ای بوده است.
وی با اشاره به اینکه  تاکنون 300 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: اعتبار  و بودجه یک میلیاردی گرفته شده و با کمک شهرداری و شورای شهر به دنبال ساخت کلینیک مجهز در نزدیکی بیمارستان امام حسین(ع) هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار