معاون استاندار بوشهر:
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس در استان بوشهر در این هفته برگزار می‌شود که در آن ضمن تبیین رشادت‌های رزمندگان باید در ترویج روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان تلاش شود.
کد خبر: ۸۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 01 September 2015
فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه امسال سی‌وپنجمین سالروز دفاع مقدس برگزار می‌شود اظهار داشت: دفاع مقدس مایه مباهات و فخر ملت بزرگ ایران است که باید این رشادت‌ها به نسل‌های جدید ارائه شود.

وی، با بیان اینکه رشادت‌ها و حماسه آفرینی‎های رزمندگان اسلام  درجهان الگو شده است تصریح کرد: اکنون رزمندگان و ملت ایران در مبارزه با ظلم و استبداد در جهان الگو شده‎اند.

معاون استاندار بوشهربا بیان اینکه دین و معنویت سرلوحه مبارزه رزمندگان اسلام قرار دارد بیان کرد: برخلاف دیگر مبارزاتی که در جهان رخ داده است رزمندگان اسلام دین و معنویت را سرلوحه خود قرار دادند و توانستند بر دشمنان غلبه کنند و الگو شوند.

حقیقی، وحدت و اتحاد را مهم‌ترین تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی درتمامی عرصه‌ها دانست و گفت: امام راحل تاکید داشتند تا زمانی که وحدت در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد هیچ خللی به نظام وارد نمی‌شود و پیروزی ازآن ملت ایران است.

وی، روحیه ایثارگری، مقاومت و شجاعت را سه نکته مهم در پیروزی رزمندگان دانست و گفت: این سه نکته باید در برنامه‌های هفته دفاع مقدس گنجانده و بطور ویژه به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با تاکید تبیین جایگاه رزمندگان اسلام  درهشت سال دفاع مقدس افزود: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس و دانشگاهها با هفته دفاع مقدس باید فرهنگ ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در مراکز آموزشی ترویج یابد.

حقیقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام گفت: هفتم مهرماه سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان آرا است که باید این مراسم بطور ویژه برگزارشود.

وی، با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس یکی از ضروریات این هفته است که دراین راستا در نمایشگاه یاد شده ضمن تبیین رشادت‌های رزمندگان باید درترویج روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان تلاش شود.

معاون استاندار بوشهر برپایی برنامه ویژه شکست حصر آبادان، تجلیل از رزمندگان، خانواده معظم شهدا و برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: تمام دستگاههای اجرایی و نهادها باید برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای ارائه در هفته دفاع مقدس به دبیرخانه ستاد هفته دفاع مقدس استان بوشهر ارائه دهند.

حقیقی،  با تاکید برتشکیل ستاد هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های استان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف دستگاههای مختلف استان بوشهر در حوزه هفته دفاع مقدس باید تا 10 روز آینده اعلام شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره یکصدمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری در دلوار تنگستان بیان کرد: این کنگره 11 شهریورماه با حضور وزیر کشور در دلوار برگزار می‌شود که از رشادت‌های مبارزان دلیر تنگستانی که در مقابله با استعمار ایستادگی کردند تجلیل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از برگزاری کنگره علمی رئیسعلی دلواری دربوشهر خبرداد و گفت: بخش دوم کنگره شهید رئیسعلی دلواری کنگره علمی آن است که درآذرماه در بوشهر برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار