به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ؛ رئیسی حسنلنگی افزود : ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب درسی این دوره ها از تاریخ 8 تیر 99 بر روی سامانه مذکور امکان پذیر می باشد و مدیران مدارس باید قبل از ثبت سفارش ، آخرین وضعیت اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموزان را در سامانه سناد به روزرسانی نمایند.
وی ادامه داد: ثبت سفارش کتب درسی به صورت گروهی و توسط مدیران مدارس انجام می گیرد و در صورت تمایل ، دانش آموزان و اولیاء آن ها می توانند از طریق سامانه مذکور برای ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند.
رئیسی حسنلنگی ادامه داد: نام کاربری برای ورود به سامانه کد ملی و رمز عبور آن ها شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز می باشد.
لازم به ذکر است: شرط لازم و قطعی ثبت سفارش کتب,ثبت نام کامل و قطعی دانش آموز در سامانه سناد و انجام بروز رسانی توسط سامانه(فعلا هفته ای دوباره)و نیز بعد از آن ثبت موبایل دانش آموز در سامانه کتاب و پرداخت وجه است.
انتهای پیام/*