کد خبر: ۸۸۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ 27 July 2020

۳۰ درصد جمعیت شفت تحت پوشش کمیته امداد هستند

شفت- رئیس کمیته امداد شفت با اشاره به پوشش ۳۰ درصدی جمعیت این شهرستان، گفت: امسال ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان پرداخت می شود.

اتابک نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جامعه هدف کمیته امداد همیشه درگیر آسیب‌های اجتماعی متعددی هستند، اظهار کرد: ۳۰ درصد جمعیت شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه حمایت و پوشش زنان سرپرست خانوار از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت: دو هزار و ۳۶۶ خانوار معادل ۴۶ درصد خانوار تحت پوشش این نهاد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

نظری در ادامه با اشاره به اینکه توانمندسازی و خروج مددجویان از پوشش یکی از برنامه‌های چند ساله اخیر کمیته امداد استان گیلان است، افزود: در سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده و امسال نیز ۱۴ میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به مددجویان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه جلوگیری و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در میان مددجویان از دیگر برنامه‌ها است، تصریح کرد: کمیته امداد کارگاه‌های آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

رئیس اداره کمیته امداد شفت ادامه داد: توسعه حمایت‌های حقوقی و اجتماعی مددجویان از جمله حمایت‌های این نهاد از مددجویان تحت پوشش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار