کد خبر: ۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷ 28 February 2015
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد اعلام کرد: تخلیه و بارگیری انواع مشتقات نفتی در یازده ماه سال جاری در اداره بندر و دریانوردی نکا 24 درصد رشد داشت.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد علی خدمتگزار افزود : حجم کل تخلیه و بارگیری مشتقات نفتی تا پایان بهمن ماه سال 93 برابر با 129 هزار و 12 تن می باشد که این رقم در 11 ماهه سال گذشته 105 هزار و 448 تن بود .

وی به رشد چشمگیر فعالیت این بندر اشاره کرد و گفت : با توجه به برنامه های توسعه زیرساختی پایانه نفتی نکا ، امید می رود در آینده نزدیک شاهد رشد بیش از پیش عملیات این بندر باشیم .

وی همچنین گفت : در 11 ماه نخست امسال میزان 53 هزار و 158 هزار تن انواع کالا از بندر امیر آباد به سایر کشورها ترانزیت شد.

وی گفت : حجم عمده ترانزیت خارجی در بندر امیرآباد مربوط به مواد نفتی و سوختی می باشد .

وی ادامه داد ؛ از ابتدای سال جاری تا کنون میزان 11 هزار و 939 تن سوخت با 214 درصد رشد از بندر امیر آباد ترانزیت شد که از این میزان 6 هزار و 807 تن با رشد صد درصدی مربوط به بنزین و 5 هزار و 132 تن نیز با رشد صد درصدی مربوط به مازوت می باشد .

خدمتگزار در خصوص میزان تخلیه سایر مواد نفتی از تخلیه هزار و 186 تن روغن پایه و 25 هزار 714 تن کک نفتی در بندر امیرآباد خبر داد .

وی در پایان کشورهای حاشیه خلیج فارس و افغانستان را به عنوان مقاصد ترانزیتی سوخت در این مدت یاد کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار