معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: ۶ میلیون لیتر مواد گندزدا برای ضدعفونی کلانشهر اراک از ابتدای اسفندماه ماه و با شیوع ویروس کرونا در این شهر تاکنون استفاده شده است.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 04 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد عسگری افزود: در این مدت ۷۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی برای ضدعفونی نقاط مختلف کلانشهر اراک به کار گرفته شده است.
وی یادآورشد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی، هم اکنون ضدعفونی این شهر به صورت هدفمند و در نقاط پرخطر با جدیت دنبال می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: ضدعفونی مخازن حمل پسماند، جایگاه‌های سوخت، اتوبوس‌های شهری، تاکسی‌ها، وسایل بازی پارک‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و بیمارستان‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و سایر نقاط پرخطری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز به این نهاد اعلام شود، در اسرع وقت گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.
عسگری اظهار داشت: کمبودی در خصوص موادضدعفونی در کلانشهر اراک وجود ندارد و مواد اولیه مورد نیاز این امر خریداری و تامین شده است و همه تلاش‌ها در شهرداری برای کاهش شیوع این ویروس به کار گرفته شده است.
وی تاکید کرد: انتظار است مردم برای کاهش شیوع این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار