کد خبر: ۹۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 08 September 2015

استاندار البرز گفت: نقد دولت باید منصفانه و با دید کارشناسی و مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، سید حمید طهایی در دهمین جشنواره تعاونی های برتر استان البرز که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، اظهار کرد: کنترل و مهار تورم افسار گسیخته، ارتقا رتبه ملی در شاخص‌های کلان موثر در بهبود فضای کسب و کار، مبارزه با فساد، کاهش زمینه‌های فسادپذیری سیستم‌های دولتی، حمایت از تولید و کاهش موانع آن و کاهش درصد بیکاری تنها بخشی از توفیقات دولت یازدهم در عرصه اقتصادی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سرمنشا موفقیت‌های دولت حمایت‌های مقام معظم رهبری بوده است و در این مدت دولت بر خود سخت گرفت تا شرایط برای رفاه حال مردم فراهم شود، افزود: کاهش مهار تورم به 15 درصد توسط دولت یازهم رقم خورد.

این مقام مسئول در ادامه نقشه راه دولت تدبیر و امید را در بخش اقتصاد نیز تبیین کرد وگفت: مبنای اقتصاد کشور در دولت تدبیر و امید اقتصاد مقاومتی است و بر بنای توانمندی داخلی متکی شده است، با توجه به اینکه نقش تعاون در آموزه‌های دینی ما نیز سفارش شده، اعضای شرکت‌های تعاونی‌ها نیز باید خیرخواهی و منظر گسترده‌تری از ابعاد کار خود را مورد توجه قرار دهند.

طهایی در ادامه بر ضرورت رونق تولید تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم که شاهد رونق بخش تولید باشیم و بتوانیم در کنار تولید، برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

استاندار البرز گفت: دولت تلاش می کند تا درداخل کشور اقتصاد مقاومتی را برای رونق تولید تقویت کند و به دنبال این فضای مناسب داخلی نیز فضای جهانی مناسبی نیز توسط تیم مذاکره کننده به وجود آمده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های یک نقد سازنده اشاره کرد و یادآورشد: باید نقد دولت منصفانه و با دید کارشناسی و مبتنی بر واقعیت‌ها باشد، عده ای به مسائل نگاه جناحی و سیاسی دارند اما باید بدانیم اگر توفیقی حاصل می‌شود مربوط به نظام و مردم است.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان گفت: علیرغم تمام تنگناها، دولت سعی دارد به تعهداتی مطرح شده عمل کند زیرا تمام اقدامات مثبت صورت گرفته و همه پیروزی‌های به دست آمده برای نظام و مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار