از همه پیشکسوتان عزیز که درباره من حرف می‌زنند از آنها عذرخواهی می‌کنم
کد خبر: ۹۱۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 07 November 2020

بعد از اینکه جلسه با آقای رسول پناه تمام شد، جلوی در باشگاه به خبرنگاران گفتم که می‌خواهم چهار ساله و شش ساله با باشگاه قرارداد ببندم. به خدا قسم اگر یک کلمه بالا و پایین بگویم. می‌بینم که خیلی درباره این مساله حرف می‌زنند و یک سری فحاشی‌ها می‌کنند. یک سری بازیگران دلقک هم درباره من حرف می‌زنند. یک آقایی به اسم کامبیز دیرباز هم درباره من حرف زد که باید به او بگویم شما چیزی درباره فوتبال نمی‌دانی و تو یک نفر حداقل درباره من حرف نزن. تو نمی‌خواهد ادای کسانی که از فوتبال می‌فهمند را در بیاوری. خودت را جای من بگذارد و بعد صحبت کن درباره من.
ما پول نگرفتیم تا پرونده برانکو بسته شود، آقای دیرباز شما چه کردی؟

آقایی که می‌آیی برای خودشیرینی و سواستفاده پست علیه من می‌گذاری خودت یادت نیست در حرفه‌ات چه کردی؟ برای اجرا در یک برنامه تمام قرارداد یک میلیارد و خرده‌ای ات را جلو گرفتی تا جایی که تهیه کننده برای دیگر عوامل پول نداشت و مجبور شد برای ادامه برنامه شخص دیگری را بیاورد. همان برنامه‌ای که برای پربیننده شدن از بازیکنان دعوت می‌کرد. الان می‌آیی درباره من حرف می‌زنی. من و بازیکنان پرسپولیس اما بارها ماه‌ها بدون پول بازی کردیم. پول نگرفتیم تا بدهی‌های باشگاه پرداخت شود و مشکل تیم حل شود و پرونده‌های مالی باشگاه بسته شود. وقتی می‌گویم برای 50 میلیون بیشتر پروژه را عوض می‌کنی به این خاطر است که ما هم خیلی چیزها را می‌دانیم اما نمی‌گوییم، برعکس شما که برای خودنمایی دست به دامن فوتبال می‌شوی.
رسول پناه گفت الان وقت تمدید با تو را نداریم

از همه پیشکسوتان عزیز که درباره من حرف می‌زنند از آنها عذرخواهی می‌کنم و به گردن من حق دارند. غیر فوتبالی‌ها هر صحبتی می‌کنند در حد و اندازه‌ای نیستند که بخواهم جواب شان را بدهم. بگذارید درباره آن روزها بگویم. بعد از جلسه‌ای که با آقای رسول پناه داشتم به خبرنگاران گفتم می مانم و یک پست هم در اینستاگرام منتشر کردم و نوشتم جایی نمی روم. فردای آن روز برای تمدید قرارداد به باشگاه رفتم و آقای رسول پناه گفتند چرا مصاحبه کردی و گفتی قرارداد چهار ساله می‌بندی. تو قرارداد داری و از این جور حرف‌ها. گفتم آقای رسول پناه در قراردادم بند و آپشن دارم و می‌توانم جدا شوم، می‌خواهم آن بند و آپشن را از قراردادم بردارم تا در ادامه در تیم بمانم. گفت سازمان بازرسی اجازه نمی‌دهد قرارداد بازیکن را بالا ببرم. گفتم 3 سال ماندم و بدون چشمداشت مالی و افزایش قرارداد کارم را کردم. الان می‌خواهم در تیم بمانم و خیلی از بازیکنان تیم قراردادشان دو برابر من است. جواب درستی به من نداد و فردای آن روز دوباره به باشگاه رفتم و با آقای رسول پناه صحبت کردم و گفتم ما به بازی های آسیایی می رویم و بعد از آن دیگر صحبت نمی‌کنم. گفت ما الان در حال جذب بازیکن جدید هستیم و وقت این را نداریم که با بازیکنان قدیمی صحبت کنیم. بازیکنان قدیمی هستند و می‌توانید از آنها بپرسید. اگر می‌بینید الان سکوت کردند به خاطر شرایط من است چون دیگر می‌ترسند حرفی بزنند.
رسول پناه جز دروغ حرفی برای گفتن نداشت

ما به بازی‌های آسیایی رفتیم و دیگر هیچ حرفی نزدیم تا پایان مسابقات. اما یک سوال دارم، بازیکن پرسپولیس چه زمانی می‌تواند درباره مطالبات خودش حرف بزند؟ اول فصل حرف نزند، قبل از بازی حرف نزند. بعد از بازی تیم برده و همه چیز خوب است و نباید حرف بزند. قبل از دربی نباید درباره آن حرف بزند و بعد از قهرمانی هم همه چیز خوب است و نباید حرفی بزند که کسی ناراحت شود. پس چه زمانی برای مطالبات باید حرف زد و زندگی‌مان را بکنیم. من از بچگی پرسپولیسی بودم و همه دوستان نزدیکم می‌دانند که برای رسیدن به این پیراهن چقدر تلاش کردم. از همین‌جا هم می‌گویم که در آن باشگاه فقط آقای رغبتی بود که کمک کرد و درباره قراردادم صحبت کرد. دستش هم درد نکند و از همینجا از ایشان تشکر می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم. ایشان زحمت کشید و الان هم زحمت می‌کشد اما آقای رسول پناه جز دروغ چیزی برای گفتن نداشت.
یک روز به پرسپولیس برخواهم گشت

دنبال فالوور در پرسپولیس نبودم. آنهایی که مرا فالو دارند را دوست دارم و آنهایی که ندارند را هم دوست دارم و تاج سرم هستند. من دنبال فالو و آنفالو نیستم. وظیفه‌ام بوده و با جان و دل برای پرسپولیس بازی کردم. مگر دنبال لایک و فالوور نیستم که ببینم چه می‌کنند. اما بعضی از بازیگران و مجریان تلویزیونی که خودشیرینی می‌کنند، دنبال فالوور هستند. با اسم من دنبال فالوور هستند. یکی از آنها را اسم بردم. یک فیلم اگر به کامبیز دیرباز 100 میلیون بیشتر بدهد سریع می‌رود بعد می‌آید درباره من حرف می‌زند؟ 50 میلیون بیشتر بدهد یک فیلم دیگر بازی می‌کند و بعد می‌آید درباره من حرف می‌زند. در پایان از هواداران و خصوصا پیشکسوتان تشکر می‌کنم چرا که اگر انتقادی هم کردند از روی علاقه به پرسپولیس بوده و این حس برای من هم وجود داشته. یک روز قطعا به پرسپولیس برخواهم گشت چرا که تیمم است و دوستش دارم. با جان و دل دوستش داشتم و دارم و مشکل پیش آمد که رفتم و هیچ چیز دست خودم نبود. من حرف‌هایم را زدم تا همه بدانند که رفتن دست خودم نبود و نگذاشتند بمانم.
منبع: خبر انلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار