کامران گردان بیان کرد: شناسایی و شناسنامه‌دار کردن دستفروشان همدانی توسط معاونت خدمات شهری انجام شده است و در حال حاضر ۶۰۰ دستفروش در روز بازار و حدود ۲۰۰ دستفروش در شب بازار شهر همدان فعال هستند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 09 November 2020
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر شب بازار‌ها در سطح شهر فعالیت می‌کنند و فعلاً دستوری برای تعطیلی آن‌ها صادر نشده است.

به گزارش ایسنا، کامران گردان مطرح کرد: با توجه به تعطیلی بعضی از مشاغل از ساعت ۱۸ بیستم آبان‌ماه به مدت یک ماه، ممکن است شب بازار‌ها هم تحت‌الشعاع این تصمیم قرار بگیرند که در این صورت اجازه ورود به پیاده راه بوعلی را نخواهند داشت. 

وی با بیان اینکه مقرر شد فعالیت روز بازار‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، اظهار کرد: متأسفانه دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت اندک در روز بازار‌ها رعایت می‌شود و مردم باید به دستورالعمل‌های بهداشتی در این مکان‌ها توجه کنند. 

گردان بیان کرد: شناسایی و شناسنامه‌دار کردن دستفروشان همدانی توسط معاونت خدمات شهری انجام شده است و در حال حاضر ۶۰۰ دستفروش در روز بازار و حدود ۲۰۰ دستفروش در شب بازار شهر همدان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه دستفروشانی که تحت نظارت شهرداری هستند از کمک‌های کرونایی بهره‌مند شده‌اند، یادآور شد: امکان مستقر کردن دستفروشان در مکان مشخص وجود ندارد چراکه این قضیه مورد استقبال مردم قرار نگرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار