فرمانده انتظامی انزلی:
امنیت مقوله‌ای چند وجهی است. وی از روحیه مشارکتی مردم انزلی با پلیس قدردانی کرد و این امر را اقدامی برای انتظام‌بخشی شهری عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ 01 March 2015
هرمز عشقی بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی با هدف تجزیه و تحلیل جرایم و ارتقای فرهنگ و امنیت شهری شهرداری این شهر اظهار کرد: مجموعه شهرداری به دلیل ارائه خدمات شهری با دریافت آموزش‌های لازم و افزایش هوشیاری می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از جرم داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت‌های شهرداری در مقوله پیشگیری از وقوع جرم را از اهداف برگزاری کارگاه مذکور ذکر کرد و افزود: افزایش هوشیاری کارکنان خدوم شهرداری در پیشگیری از سرقت از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

فرمانده انتظامی انزلی، حضور تمام نهادهای مسئول و شهروندان را در روند ایجاد امنیت پایدار تاثیرگذار خواند و گفت: امنیت مقوله‌ای چند وجهی است. وی از روحیه مشارکتی مردم انزلی با پلیس قدردانی کرد و این امر را اقدامی برای انتظام‌بخشی شهری عنوان کرد.

عشقی در ادامه به وقوع یک فقره کیف‌قاپی و مزاحم در انزلی اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی در مراحل تحقیق خود متوجه شدند پس از سرقت کیف، فردی به صورت تلفنی برای مال‌باخته ایجاد مزاحمت می‌کند. وی با بیان اینکه فرد مزاحم با ترفندی توسط پلیس دستگیر شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد که گوشی تلفن را از یکی اقوام خود «حمید 26 ساله» دریافت کرده است.

 این مسئول با بیان اینکه متهم مذکور در عملیات پلیسی توسط ماموران انتظامی کلانتری 12 دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به هشت فقره کیف قاپی اعتراف کرد. وی پلمب یک کتاب‌فروشی در انزلی را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و یادآور شد: از  این واحد صنفی 35 جلد کتاب غیر مجاز و فاقد مجوز چاپ و نشر کشف شده است.

عشقی با اشاره به اینکه پلیس با مجرمانی که در امنیت شهروندان اخلال ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌کند، متذکر شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند. به گزارش فارس، در کارگاه مذکور ایجاد کمپینگ‌های جدید برای مسافران در ایام نوروز، ساماندهی مراکز خرید، خوشایند سازی شهری و مدیریت ترافیک توسط پلیس و شهرداری انزلی مورد تاکید قرار گرفت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار