فرماندار بندرعباس:
فرماندار بندرعباس گفت: روستاییان در طرح های بیمه تکمیلی آتیه خانواده با مراجعه به مراکز درمانی دولتی رایگان از خدمات درمانی استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 08 December 2020

عزیزاله کناری روز سه شنبه در نشست با بخشدار فین و نمایندگان بیمه آتیه اظهار داشت: شرایط استفاده روستاییان گرامی از طرح های بیمه تکمیلی آتیه خانواده روستاییان فراهم شده و دهیاران بعنوان نمایندگان این بیمه،  اهالی روستاها را برای پوشش بیمه‌ای این طرح تشویق کنند.

وی ادامه داد: مردم روستاها برای درمان خود نگران پرداخت هزینه نباشند  و کلیه هزینه های درمان آنها در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

وی اضافه کرد: دهیاران در زمینه بیمه منازل و حوادث نیز ورود کنند و از طریق یکی از شرکت های بیمه منازل روستاها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند.

 فرماندار بندرعباس گفت: با شروع فصل بارندگی دهیاران باید هشدارهای لازم را به ساکنین در محدوده رودخانه ها بدهند تا هنگام بارندگی با مشکل مواجه نشوند.

برگزاری مراسم ها همچنان ممنوع است

کناری در بخش دیگری از سخنانش گفت: برگزاری هرگونه مراسمی که باعث ایجاد تجمع شود ممنوع و دهیاران در صورت مشاهده به بخشداران اطلاع تا بخشداران از طریق حوزه انتظامی از برگزاری آن مراسم جلوگیری نمایند و بانیان آن مراسم را به دستگاه قضا معرفی کنند.

وی اشاره کرد: همچنین کشاورزان برای خدمت گرفتن از حوزه آب منطقه ای دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند لذا این فرایند از طریق سامانه ساماب با ارسال کد ملی و شماره ۶ رقمی پروانه به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱۱ و رمز انجام خواهد شد.

فرماندار بندرعباس در پایان بیان داشت: هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون اخذ مجوز و پروانه فعالیت از دهیاری ها ممنوع است و دهیاران نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار