مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: تمام خدمات مرتبط با آب‌های سطحی و غیرسطحی به ۱۰۰ هزار بهره‌بردار این شرکت، به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 09 December 2020

هوشنگ ملایی روز چهارشنبه در آیین استقرار میزخدمت الکترونیک در شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان اظهار کرد: عمده بهره‌برداران آب منطقه ای هرمزگان در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند.
وی بیان داشت: باتوجه به اینکه بیشتر کشاورزان در مناطق روستایی هرمزگان ساکن هستند؛ ثبت درخواست و پیگیری امور چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه استقرار میز خدمت الکترونیکی (ساماب) در شرکت، باعث کاهش مراجعه حضوری شده است، تصریح کرد: تمام خدمات و درخواست‌ها در حوزه منابع آب زیرزمینی، سدها و قتات ها به صورت الکترونیکی ارائه و پاسخ داده می‌شود.
ملایی ادامه داد: میزکار از هشت ساعت اداری به ۲۴ ساعت شبانه روز تغییر می‌کند و سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح ساختار خدمات‌رسانی به مردم تکالیفی را برای دستگاه‌های اجرایی تعریف کرده است تا ارائه خدمات به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند.
وی گفت: شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان نیز براساس تکلیف قانونی و آسیب‌شناسی‌های انجام شده در سطح شرکت، ارائه تمام خدمات به صورت غیرحضوری را به عنوان استان پایلوت در دستورکار قرار داد.
وی تشریح کرد: اینگونه ساز و کار ارائه خدمات نمونه مناسبی است که برای تمام استان‌های کشور قابل اجرا است و می‌تواند الگوی مناسبی محسوب شود.
ملایی اظهارامیدواری کرد: بتوانیم از طریق سامانه ساماب خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و رضایتمندی مردم را در این حوزه جلب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار