مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در راستای ارایه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان بندرلنگه و به منظور پیشگیری و کنترل بیماری دیابت، کلینیک دیابت در بیمارستان شهدا این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 11 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر فاطمه نوروزیان روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: بیماران مراجعه کننده به کلینیک به صورت رایگان پذیرش می شوند و بعد از مشاوره اولیه ، توسط پزشکان متخصص ویزیت شده و آزمایش های موردنیاز انجام می شود.

وی افزود: تمام آزمایش های مربوطه توسط آزمایشگاه بیمارستان شهدا انجام می شود و فقط 50 درصد هزینه آزمایش ها توسط بیمار پرداخت می شود.

نوروزیان تصریح کرد: به مراجعه کنندگان آموزش و مشاوره در خصوص عوارض ناشی از دیابت و نحوه مراقبت از آن و تغذیه صحیح نیز داده می شود تا بیماران دیابتی دچار کمترین عارضه شوند.

وی خاطرنشان کرد:یکی از اهداف این است که با ویزیت بموقع بیماران و انجام آزمایشات مورد نیاز از آسیبهای جدی که ممکن است به کلیه، چشم و قلب و عروق بیماران دیابتی وارد شود پیشگیری کنیم.

نوروزیان ابراز داشت: کلینیک دیابت بندرلنگه در حال حاضر روزسه شنبه هر هفته به بیماران خدمات ارائه می کند که با توجه به تعداد مراجعین این روزها افزایش خواهد یافت.

شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری جنوب غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار