فرماندار اردبیل گفت: آمار اشتغال در دولت یازدهم برخلاف دولت‌های گذشته شعاری و تبلیغاتی نیست و آنچه که تحقق پیدا کرده، واقعیتی است که همه ما آن را ملموس می‌دانیم.
کد خبر: ۹۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 11 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در بازدید از برخی واحدها و بنگاه‌های اقتصادی در اردبیل، اظهار کرد: ما در این استان مدعی ایجاد اشتغال دولتی و یا پشت میز نشستن نیستیم بلکه بر این باوریم که اشتغال واقعی با ایجاد زیرساخت‌های مسئولان دولتی باید توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در شهرستان اردبیل موفق شدیم 2 هزار و 446 نفر اشتغالزایی ایجاد کنیم که آمار آنها به صورت دقیق و با مشخصات در سامانه به ثبت رسیده که انتظار می‌رود همین روند را در سال‌جاری نیز با تقویت بیشتر شاهد باشیم.

فرماندار اردبیل گفت:‌ در سال‌جاری نیز تاکنون آمار اشتغال بیش از 630 نفر در سامانه اشتغال به ثبت رسیده و تلاشمان بر این است تا به صورت دقیق و مشخص این فرصت‌های اشتغال را که در سایه تلاش و همکاری بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات مولد ایجاد می‌شود، تحققی عینی پیدا کند.

زنجانی با یادآوری اینکه اشتغال یکی از جدی‌ترین اولویتی است که برای رفع دغدغه‌های خانواده در باب بیکاری مد نظر و ملاک کار ماست، افزود: ما در حوزه‌های مختلف آماده جذب سرمایه‌گذاران و رصد دقیق کار آنها به عنوان یک متولی اصلی هستیم و بر این باوریم با یک حرکت جهشی می‌توان زمینه و بستر جذب سرمایه‌گذاری‌ها و اشتغال مولد را در بخش کشاورزی، گردشگری، صنعتی، تولیدی و مجموعه‌های خدماتی فراهم کرد.

این مسئول بیان کرد: به هیچ وجه وعده‌ای به مردم نمی‌دهیم که قابل تحقق نباشد چرا که رئیس دولت تدبیر و امید به همه مسئولان و مدیران خود سفارش کرده از بی‌اعتماد کردن مردم پرهیز شده و زمینه خلق اعتماد بیشتر و مشارکت واقعی مردم فراهم آید.

زنجانی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در حالی ما توان بالایمان را در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفتیم که همچنان خلأ به وجود آمده در حوزه بیکاری جوانان و نسل آینده همه را آزار می‌دهد و سعی جدی بر این است تا با یک رویکرد متفاوت بتوان در این حوزه نیز موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: با وجود کمبود منابع و اعتبارات در سطح ملی دولت با تخصیص خوب منابع در یک سال گذشته سعی کرده تا به استان‌های مختلف در تکمیل پروژه‌ها کمک کند که در مرکز استان اردبیل نیز همین روند با توانمندی‌های مضاعف و پیگیری‌های واقعی در حال انجام است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار