تابناک-کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال اتحاد گروه‌های جهادی شیعه و سنی در استان هرمزگان بیش از پیش شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 02 January 2021

معصومه هوشمند در گفتگو با تابناک استان هرمزگان اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی در استان هرمزگان برای قطع زنجیره این بیماری بسیج شدند.اتحاد گروه‌های جهادی شیعه و سنی برای مقابله با کرونا در هرمزگان

وی با اشاره به حضور موثر بانوان جهادگر در این امر در استان هرمزگان، افزود: شاهد این بودیم که بانوان جهادی اعم از شیعه و سنی در کنار یکدیگر و با اتحاد و انسجام بیش از پیش برای کمک به کنترل این بیماری تلاش کردند.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان با عنوان اینکه بانوان مانند زمان جنگ کادر درمان را تا غلبه بر این بیماری پشتیبانی می‌کنند، بیان کرد: امیدواریم شاهد بهبود وضعیت شیوع این بیماری در استان و کشور باشیم.

هوشمند با اشاره به اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، تصریح کرد: یکی از محورهای این طرح تجلیل از بانوان جهادگری بود که بدون در نظر گرفتن نفع شخصی و ترس از ابتلا به بیماری در صحنه حضور داشته و در مقابله با این ویروس منحوس تلاش کردند.

وی با بیان اینکه بانوان بسیاری در قالب گروه‌های جهادی در استان هرمزگان به فعالیت پرداختند، خاطرنشان کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی از ۴۱ بانوی جهاد گر شیعه و سنی در استان هرمزگان تجلیل شد.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح پویایی محله در تمامی محلات استان هرمزگان، گفت: در قالب این طرح هیات مذهبی به قرارگاه‌های سلامت تبدیل شدند.

وی عنوان کرد: در راستای این قرارگاه‌های محله محور بسته‌های معیشتی بین خانواده های نیازمند هر محله توزیع و همچنین بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت‌های لازم انجام شد.

انتهای پیام/ن

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار