رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بندرعباس:
تابناک -کیانوش جهانبخش عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلاتی است که شهروندان در مناطق و محلات مختلف با آن مواجه هستند و با توجه به اینکه تولید کنتور سه فاز انحصاری می باشد، لذا می طلبد نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران شرکت برق به این موضوع مهم ورود کنند و مسئولین شرکت برق در راستای حل مشکل شهروندان برای احداث واحد تولید کنتور در شهر بندرعباس اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹ 22 January 2021

به گزارش تابناک ،جهانبخش افزود: احداث شبکه زیر زمینی برق هزینه بردار است و اعتبارات مجموعه شرکت برق جوابگوی اجرای گسترده این موضوع نمی باشد، اما انتظار داریم با یک برنامه مدون، هر ساله بخشی از آن اجرایی شود تا شهر ایمن تر گردد و شهروندان از امنیت بالایی برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس بیان کرد: جهت اجرایی شدن سریعتر این طرح آمادگی داریم که هزینه های حفاری برق حذف شوند تا شرکت توزیع برق بتواند زودتر این مشکل را حل نماید.

جهانبخش گفت: امنیت و آرامش شهروندان برای ما مهم است و فضاهای ساخته شده توسط مجموعه شهرداری بعضاً به دلیل عدم روشنایی مناسب شهروندان نمی توانند از آن استفاده کنند و باید جهت رفاه شهروندان همه دستگاه ها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار